news-background
news-background

«برایان فولر» ایده های بزرگی برای فصل چهارم «Hannibal» در سر دارد

برای طرفداران سریال «هانیبال» هنوز هم امید هایی وجود دارد که این سریال ادامه پیدا کند. در ابتدا سریال پس از سه فصل از سوی شبکه ان بی سی کنسل شد. اما شایعاتی در رابطه با «مدز مایکلسن» آدمخوار و مامور اف بی ای «هیو دنسی» پیرامون فصل جدید وجود داشته است. سخنان تازه ی خالق سریال یعنی«برایان فولر» باعث قوت گرفتن این شایعات شده است.
من با تهیه کننده ی  هانیبال «مارتا دی لورنتیس» حرف زدم. همچنین با  بازیگران اصلی سریال هم صحبت کردم. ما برای بازگشت به داستان هیجان زده هستیم. در این زمینه البته موانعی هم وجود دارد اما من ایده جالبی برای فصل چهارم دارم. داستان جالبی در رابطه با ویل گراهام و هانیبال در فصل جدید وجود خواهد داشت. من این مسائل را با آن ها در میان گذاشتم و آن ها نیز از این ایده ها به شدت استقبال کردند.
این اولین باری نیست که فولر درمورد فصل های آینده صحبت می کند. او سال گذشته ایده ی ساخت مینی سریالی بر اساس فیلم «سکوت بره ها» را مطرح کرده بود. بنابراین پذیرش اطمینان حرف او و زمان اجرایش کمی سخت است. باید منتظر ماند و دید که فصل جدید سریال هانیبال تائید خواهد شد یا خیر ولی با این حال این چنین اخباری برای هواداران سریال هیجان انگیز می باشند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید