news-background
news-background

براردان روسو: Secret Wars می‌تواند بزرگترین فیلم «دنیای سینمایی مارول» باشد

جو و آنتونی روسو کارگردانان «انتقام‌جویان: آخر بازی» (دانلود فیلم Avengers: Endgame با لینک مستقیم) می‌گویند فیلم «جنگ‌های سری» (Secret Wars) آنان می‌توانند بزرگ‌ترین فیلم «دنیای سینمایی مارول» باشد. این ادعا حتی زوج کارگردانی که یکی از بزرگ‌ترین کراس‌اورهای تاریخ را بنا کردند جسورانه است اما برادران روسو چند سالی است که وعده‌ی فیلم عظیمی می‌دهند. کامیک‌های «جنگ‌های سری» که در دهه‌ی ۱۹۸۰ عرضه شدند بدون تردید هواداران زیادی دارد و بسیاری از ایده‌ی تبدیل آن به فیلم استقبال خواهند کرد. با موفقیت «آخر بازی» و پیش از آن «جنگ بی‌نهایت» (دانلود فیلم Avenger: Infinity War با لینک مستقیم) در گنجاندن شخصیت‌های پرشمار یک روایت، این دو کارگردان انتخاب اول استودیوی مارول برای پروژه‌ی سینمایی «جنگ‌های سری» خواهند بود. تماشای انلاین فیلم خارجی.

روسوها به تازگی در مصاحبه با «برو-بایبل» توضیح داده‌اند رابطه‌ی آن‌ها با کتاب‌های مصور به چه زمانی برمی‌گردد و اگر چنین فیلم بزرگی به آن‌ها سپرده شود چگونه آن‌ را به تولید می‌رسانند. «جو روسو» می‌گوید: «وقتی ۱۰ یا ۱۱ ساله بودم آن را خواندم، و مقیاسش جمع کردن همه‌ی قهرمانان کنار هم بود. یکی از اولین کتاب‌هایی بود که این کار را می‌کرد – برای من بهترین حالت قصه‌گویی رویدادی بود. از ایده‌ی همکاری شخصیت‌های شرور با قهرمانان هم لذت بردم. من و آنتونی روابط پیچیده میان قهرمانان و شخصیت‌های شرور را دوست داریم، شخصیت‌های شروری که فکر می‌کنند قهرمانند را دوست داریم، همه‌ی این مسائل در «جنگ‌های سری» وجود دارد. ساخت فیلمی در مقیاس «جنگ بی‌نهایت» مستقیماً به رؤیای «جنگ‌های سری» مرتبط بود که حتی در مقیاسی عظیم‌تر است.»

«آنتونی روسو» اضافه می‌کند: «عظیم‌ترین فیلمی خواهد بود که می‌توانید تصور کنید، به این علت در مورد این داستان هیجان‌زده‌ایم – جاه‌طلبی آن حتی عظیم‌تر است از «حماسه‌ی بی‌نهایت».»

این زوج کارگردان در سال ۲۰۱۸ اعتراف کرده بودند که «کوین فایگی» مدیر استودیوی مارول از هم اکنون برنامه‌هایی برای آینده چیده است. «جو روسو» در آن زمان گفت: «فکر می‌کنم کوین همیشه برنامه‌هایی در ذهن دارد، اما همیشه آماده است تا برنامه‌ای را کنار بگذارد و اصلاح کند زیرا کسی نمی‌داند عملکرد فیلم‌ها به چه شکل خواهد شد. بهتر این است که اطمینان حاصل کنید فیلمی که در مقابل شماست با کیفیت است.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۹ تیر ۱۳۹۹ ۲۲:۱۲

دیگه جاهلیت مردم کم شده دیگه نمیتونن اینجوری مردم رو سرگرم چرت پرت کنند

نمایش اسپویل
۲۹ تیر ۱۳۹۹ ۲۰:۵۵

واقعا ببین با چیزای خیالی چیا درست میکنن!!!!. اونوقت ما نمیتونیم از تاریخ با شکوه واقعی خودمون نصف اینا رو درست کنیم!!!!!!! واقعا که لیاقت حکمرانی به دنیای سینمارو اونا دارن

نمایش اسپویل
۳۰ تیر ۱۳۹۹ ۱۰:۲۱

دقیقا

نمایش اسپویل
۳۰ تیر ۱۳۹۹ ۰۹:۱۱

جز بهترین های تاریخ می شد قطعا

نمایش اسپویل
۳۰ تیر ۱۳۹۹ ۰۸:۴۴

کاش یکی میرفت شاهنامه رو میذاشت دم در خونه HBO روش هم میزد it's Not made in iran

نمایش اسپویل