news-background
news-background

برادران وارنر فیلم Mortal Kombat را در سال ۲۰۲۱ اکران می‌کند

فیلم جدید استودیوی برادران وارنر براساس بازی ویدیویی «مورتال کامبت» (Mortal Kombat) در تاریخ ۵ مارس سال ۲۰۲۱ اکران می‌شود. این فیلم در چنین تاریخی باید باید با «اربابان عالم» (Masters of the Universe) استودیوی سونی که برای اکران در تاریخ ۴ مارس درنظر گرفته شده و انیمیشن فانتزی «نیمونا» (Nimona) استودیوی فاکس رقابت کند.

فیلم اکشن فانتزی «مورتال کامبت» با تهیه‌کنندگی «جیمز وان» کارگردان «آکوامن» و کارگردانی «سایمون مک‌کوید»، سومین فیلمی است که از بازی ویدیویی محبوب اقتباس می‌شود. پیش از این در سال ۱۹۹۵ و ۱۹۹۷ دو فیلم تحت عناوین «مورتال کامبت» (Mortal Kombat) و «نابودی مورتال کامبت» (Mortal Kombat: Annihilation) اکران شده بود. اولین قسمت فیلم که توسط نیو لاین تولید شد ۱۲۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت و با واکنش منفی منتقدین همراه شد. دنباله‌ی «مورتال کامبت» نیز دو سال بعد تنها ۵۰ میلیون دلار فروش کرد.

«میدوی گیمز» در سال ۱۹۹۲ این بازی ویدیویی را عرضه کرد و ایده‌ی اولیه‌ی آن توسط «اد بون» و «جان توبایاس» مطرح شده بود. استودیوی برادران وارنر در سال ۲۰۰۹ میدوی را خریداری کرد و در سال ۲۰۱۱ ریبوت فیلم را با «کرین تنچروئن» کلید زد اما او سه سال بعد از پروژه جدا شد.

مراحل پیش تولید پروژه به زودی در استرالیا آغاز می‌شود و اواخر سال جاری میلادی جلوی دوربین می‌رود، اما اطلاعات دقیقی از داستان فیلم در دست نیست. بازی ویدیویی «مورتال کامبت ۱۱» به تازگی به بازار عرضه و با استقبال گیمرها همراه شده است. فیلم «اربابان عالم» سونی پیش از این قرار بود در کریسمس امسال به نمایش درآید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید