news-background
news-background

بازتاب اولیه تقابل بتمن و سوپرمن به شدت منفی بود

یکی از مورد انتظارترین عناوین سال 2016 فیلم "Batman V Superman" این است که بی شک هرکسی منتظر اکران و نتیجه ان بود. پس از رونمایی از Deadpool و قهرمان بد جدید همه فکر میکردند قرار دادن دو ابرقهرمان در مقابل هم و یک تغییر اساسی باعث به دست اوردن دل مردم و تماشا گران میشود. اکنون تنها چند ساعت به اکران رسمی این فیلم باقی مانده است؛اما نقد های منتقدان و نمرات ان ها حکایت از فیلمی ضعیف و ناامید کننده دارند ومتاسفانه باید گفت انچه که انتظار داشته ایم براورده نشده. تا روز گذشته سایت BVS از تعداد 39 نقد تنها 16 نقد مثبت برای این فیلم ثبت کرده است ورتیه 41% را برای موفقیت فیلم ثبت کرده،البته این مورد قابل ذکر است که این رتبه قابل کم و زیاد شدن است والبته رتبه ذکر شده یک رتبه کاملا معتبر و ثبت شده نیست.اما بدتر از نمرات کم فیلم نقدهای کوبنده ای است که برای ان منتشر شده اند. به صورتی که برخی چنان فیلم را به تمسخر گرفته اند که فکرمیکنید احتمالا با یک برنامه کودکانه مواجه خواهید شد.

Ben-Affleck-Batman-V-Superman-Power-Armor

این فیلم که دومین قسمت از سری فیلم‌های دنیای دی‌سی کمیک محسوب می‌شود، دو ابرقهرمان بسیار پر طرفدار یعنی سوپرمن و بتمن به‌ترتیب با نقش‌آفرینی هنری کویل و بن افلک را در مقابل یکدیگر قرار میدهد و در این فیلم زن شگفت‌انگیز هم حضور خواهد داشت. حضور بازیگران بزرگ به‌علاوه زک اسنایدر که حداقل کیفیت فیلم در جلوه‌های ویژه و مبارزات را تضمین می‌کند انتظارات را بالا برده است، مخصوصاً در این زمان که رقابت میان مارول و دی‌سی کمیک بیش از پیش شده است. با اینکه برای ساخت این فیلم مبلغی در حدود 250 میلیون دلار هزینه شده است، به‌نظر می‌رسد منتقدان از این فیلم راضی نیستند؛در مقابل، در سایت ای‌ام‌دی‌بی که تاکنون در حدود 15 هزار نفر به آن رای داده‌اند، نمره‌ی 8/8 را از آن خود کرده است که با این آمار نمی‌توان به آن اعتماد کرد و باید منتظر اکران عمومی آن ماند. در زیر میتوانید تعدادی از نقدهای انجام شده را مشاهده کنید :

Time Out New York

اگر عدالتی قرار است رونمایی شود بهتر است هرچه سریعتر نمایان شود در غیر اینصورت فیلم جدید زک اسنایدر نیاز به سنگ قبر 250 میلیون دلاری برای خاک سپاری نیاز خواهد داشت.  
 

Miami Herald

در فیلم "Batman v Superman: Dawn of Justice" دارک نایت ( بمتن قبلی ) و مرد اهنی از لیست خارج شده اند و به همین دلیل تماشاچیان فیلم را نخواهند پذیرفت

GQ Magazine

این فیلم به حدی بد است که شما حتی نمیتوانید تصور کنید که هرگز این چنین قهرمانی وجود داشته است.

Empire Magazine

در فیلم لحظات جذابی وجود دارد،مثلا لحظه ای که با بتمنی جدید مواجه میشویم؛اما حتی این معرفی و این رونمایی نیز به هم ریخته است و باعث ضعف داستان نیز شده است.
همانطور که مشاهده میکنید حتی مثبت ترین نقد ها نیز سعی کرده اند با احتیاط و با کمی استرس وارد کردن به فیلم و عنوان پیش رو گفته ی خود را بیان کنند.به هرحال باید صبر کرد و دید که نتیجه ای که تماشاگران اعلام میکنند و بازتاب های پس ازاکران چگونه خواهد بود.فیلم بتمن و سوپرمن در 25 مارس یعنی فردا بر روی پرده سینما خواهد رفت. (اخبار سینمای جهان را با ما دنبال کنید)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید