news-background
news-background

اکران Venom 2 به تابستان سال ۲۰۲۱ موکول شد

«اندی سرکیس» اسطوره‌ی موشن کپچر برای قسمت دوم فیلم ابرقهرمانی «ونوم» روی صندلی کارگردانی می‌نشیند.

سونی پیکچرز اعلام کرد که استودیو تاریخ اکران دنباله‌ی «ونوم ۲» (دانلود فیلم Venom 2 با لینک مستقیم) را از اکتبر ۲۰۲۰ به ژوئن ۲۰۲۱ موکول کرده است. این دنباله از این پس با عنوان «ونوم: بگذار کشتار شود» (Venom: Let There Be Carnage) شناخته خواهد شد. منتقدین در سال ۲۰۱۸ با قسمت اول با بازی «تام هاردی» مهربان نبودند، اما این مسئله موجب نشد فیلم در بازارهای جهانی رکورد ۸۵۰ میلیون دلاری را ثبت نکند. این فیلم تا پیش از «جوکر» (Joker) رکورددار پرفروش‌ترین فیلم تاریخ در ماه اکتبر بود.

هاردی برای بازی در نقش اصلی و «میشل ویلیامز» برای نقش معشوق او «آن ویینگ» بازمی‌گردند. در این دنباله «ونوم» در مقابل «کارنج/کشتار» با بازی «وودی هارلسون» قرار می‌گیرد. این بازیگر در صحنه‌های پس از تیتراژ «ونوم» ظاهر شده بود. «نایومی هریس» بازیگر نامزد اسکار «مهتاب» (Moonlight) نیز از چهره‌های جدید چندگانه در نقش «شریک» (Shriek) معشوق «کارنج» بازی می‌کند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«اندی سرکیس» در «ونوم: بگذار کشتار شود» بر روی صندلی کارگردانی می‌نشیند و جایگزین «روبن فلایشر» کارگردان قسمت اول می‌شود. سرکیس بیشتر با بازی‌های موشن کپچرش در فیلم‌های «ارباب حلقه‌ها» و «سیاره‌ی میمون‌ها» شناخته می‌شود، بنابراین انتظار می‌رود که جلوه‌های ویژه‌ی قسمت دوم بهتر از قسمت قبلی از آب درآید. هاردی برای قسمت اول از موشن کپچر استفاده نکرد و هنور مشخص نیست که سرکیس از این تکنولوژی برای دنباله استفاده می‌کند یا نه.

«کلی مارس» به عنوان نویسنده و «رابرت ریچاردسون» به عنوان فیلمبردار به «ونوم: بگذار کشتار شود» اضافه شده‌اند. ریچاردسون سابقه‌ای طولانی در پروژه‌های «کوئنتین تارانتینو» دارد. او سال گذشته در مورد «ونوم ۲» به «کلایدر» گفته بود: «از این جهت به اندی سرکیس پاسخ مثبت دادم که باید به او پاسخ مثبت می‌دادم، اما فکر می‌کنم [ونوم] حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و طوفان به پا خواهد کرد. این فیلم به نظر من، به وقوع این طوفان کمک می‌کند، زیرا شخصیت محوری قابل توجهی در قصه وجود دارد، اما وودی هارلسون هم به آن اضافه شده است و طبیعتاً تأثیر خودش را می‌گذارد. مشتاق این پروژه‌ام. تغییر عظیمی برای من است، اما هیجان‌زده‌ام. فکر می‌کنم هاردی یکی از بهترین‌هاست. هرگز اشتباه نمی‌کند. بسیار مشتاقم که در کنارش بنشینم و بازی او را نگاه کنم.»

سونی «ونوم: بگذار کشتار شود» را ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ (۴ تیر ماه ۱۳۹۹) اکران می‌کند. در این تاریخ قرار بود «بتمن» (The Batman) برادران وارنر با بازی «رابرت پتینسون» اکران شود اما روز گذشته اعلام شد که این فیلم به پاییز سال ۲۰۲۱ موکول شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید