news-background
news-background

اولین نگاه به بتمن در "لیگ عدالت"

بتمن قرار است با لباس جدیدی در فیلم "لیگ عدالت" (Justice League) حاضر شود. این چیز عجیبی نیست چرا که اگر شما هم یک شورشیِ میلیاردر باشید، قطعا یک لباس تکراری را بارها و بارها نخواهید پوشید.

کارگردان لیگ عدالت، "زک اسنایدر" (Zac Snyder) به تازگی عکسی از "بن افلک" (Ben Affleck) در نقش بتمن را که قرار است در کراس اوور جدید دنیای سینمایی دی‌سی (DC) به نمایش درآید، به اشتراک گذاشته است. ما در این عکس شاهد لباس جدید بتمن و تعمیر بت موبیل بدست او هستیم. اسنایدر همچنین گفته این آخرین باری است که افلک، لباس بتمن را برای فیلمبرداری لیگ عدالت بر تن می‌کند. در نتیجه فیلمبرداری صحنه‌های بتمن به اتمام رسیده است. در ادامه میتوانید این عکس را ببینید. با سینما همراه باشید.

batman-tactical-suit

همانطور که می‌بینید بتمن دارای عینک ایمنی و همچنین تجهیزات سنگین‌تری نسبت به فیلم "بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت" (Batman Vs Superman: Down of Justice) میباشد.

فیلم لیگ عدالت قرار است در دو قسمت به نمایش دربیاید که تاریخ اکران قسمت اول آن 17 نوامبر 2017 (26 آبان 1396) میباشد. با توجه به نقدها و امتیازات پایین "بتمن علیه سوپرمن"، کمپانی برادران وارنر در تلاش است تا اشتباهات خود را جبران کرده و فیلمی ملایم‌تر با داستانی بهتر را برای مخاطبان آماده کند. این تصمیم قبلا نیز برای فیلم "جوخه خودکشی" (Suicide Squad) گرفته شده بود. بعد از اکران "بتمن علیه سوپرمن" ما شاهد فیلم "جوخه خودکشی" بودیم. این فیلم در لحظات آخر دچار تغییراتی شد و صحنه‌های خنده‌دار بیشتری به آن اضافه شد. این تغییر به دلیل نقدهایی بود که به تاریک بودن فیلم "بتمن علیه سوپرمن" شده بود. اگرچه فیلم "جوخه خودکشی" نیز نتوانست امتیاز و نقدهای خوبی دریافت کند، اما از لحاظ شخصیت پردازی و فان بودن، بهتر از "بتمن علیه سوپرمن" عمل کرد.

حال کمپانی برادران وارنر این راه را پیش گرفته است تا از جدیت فیلم‌های خود بکاهد. در نتیجه‌ی این تصمیم، ما در فیلم "لیگ عدالت" شاهد فضایی روشن‌تر خواهیم بود. با توجه به تریلر کامیک-کان لیگ عدالت و هنرنمایی "ازرا میلر" (Ezra Miller) در نقش "فلش"، قطعا فیلمی فان و سرگرم کننده را شاهد هستیم.

lqkevdw

حدود یک سالی تا اکران "لیگ عدالت" باقی مانده و اطلاعات زیادی در دسترس نیست. هنوز معلوم نیست کدام شخصیت در نقش شرور اصلی فیلم دیده خواهد شد ولی احتمال حضور "دارک ساید" در این فیلم وجود دارد. البته شاید او در پشت پرده نقش داشته باشد و در قسمت دوم شاهد حضور اصلیِ او باشیم؛ اما به هر حال قطعا اشاراتی به این شخصیت در قسمت اول "لیگ عدالت" خواهد شد.

مورد دیگری که از لیگ عدالت میدانیم، "سوپرمن" با هنرنمایی "هنری کویل" (Henry Cavill) میباشد. او مطمئناً در این فیلم حضور خواهد داشت ولی اشاره‌ای به او در اولین تریلر فیلم نشد. این اتفاق قطعا به دلیل ظاهر جدید او میباشد که قرار است در "لیگ عدالت" رونمایی شود. هنری کویل مدتی پیش عکسی در اینستاگرام شخصی خود منتشر کرد که در آن شاهد قسمتی از لباس مشکی سوپرمن بودیم. در دنیای کمیک، سوپرمن بعد از مرگش با لباسی مشکی بهمراه ریش و موی بلند ظاهر شد. شایعه‌ی لباس مشکی او به پایان رسیده است و ما قطعا سوپرمنی مشکی پوش را شاهد خواهیم بود. اما برای اینکه بدانیم آیا او با موی بلند و ریش حضور خواهد یافت، باید تا انتشار تریلرهای دیگری از فیلم صبر کنیم.

لیگ عدالت به کارگردانی زک اسنایدر میباشد و از هنرنمایی بن افلک در نقش بتمن، هنری کویل در نقش سوپرمن، گال گدوت در نقش واندروومن، ازرا میلر در نقش فلش، جیسون موموآ در نقش آکوامن، ری فیشر در نقش سایبورگ و جی.کی. سیمونز در نقش کمیسینر گوردن بهره برده و قرار است در طی سال‌های 2017 و 2018 اکران شود. (دانلود فیلم با لینک مستقیم)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید