news-background
news-background

اولین تصویر از «دووین جانسون»‌ در فیلم Black Adam منتشر شد

هواداران دی‌سی از مدت‌ها قبل منتظر ورود «دوین جانسون» در نقش «بلک آدام» (Black Adam) به دنیای سینمایی دی‌سی هستند. انتظار آن‌ها ساعاتی پیش با انتشار اولین تصویر از جانسون در این نقش به پایان رسید. «راک» در صفحه‌ی اینستاگرام خود تأیید کرده است که فیلم در تاریخ ۲۲ دسامبر سال ۲۰۲۱ (۳۰ آذرماه ۱۴۰۰) اکران می‌شود.

پوستری که جانسون به اشتراک گذاشته اثر مشترک «جیم لی» و «باس لاجیک» است. جانسون پیش‌تر وعده داده بود که به زودی اطلاعات جدیدی در مورد فیلم فاش خواهد کرد. او گفته بود: «داستان بلک آدام به عنوان یک شخصیت شرور آغاز می‌شود. سپس به یک ضد-قهرمان تبدیل می‌شود و آنگاه شاید یک قهرمان بشود شاید هم نشود.»

جانسون در صفحه‌ی اینستاگرامش می‌نویسد: «بلک آدام قدرتی برابر با سوپرمن دارد، اما تفاوت او در این است که حد و مرز نمی‌شناسد. او یک یاغی است، یک ابرقهرمان منحصر به فرد که همیشه کار درست را برای مردم انجام می‌دهد اما به روش‌های خودش. حقیقت و عدالت به روش بلک آدام.»

ستاره‌ی «جومانجی» در ابتدای از متن ارسالی خود می‌گوید: «در دوران کودکی همیشه رؤیای ابرقهرمان شدن داشتم. اینکه ابرنیروهای جذاب داشته باشم و برای انجام کار درست و دفاع از مردم بجنگم. اما وقتی در ۱۰ سالگی با سوپرمن بزرگترین ابرقهرمان عالم آشنا شدم همه‌چیز تغییر کرد. همیشه دوست داشتم سوپرمن باشم. با این حال، با گذشت چند سال دریافتم که هرگز نمی‌توانم مانند او باشم. بیش از اندازه سرکش و مهارنشدنی بودم و در مقابل تعهد و قانون مقاومت می‌کردم. با وجود این، بچه‌ی خوب و خوش‌قلبی بودم – فقط دوست داشتم کارها را به روش خودم پیش ببرم. اکنون، پس از گذشت سال‌ها به عنوان یک مرد، رؤیای دوران کودکی‌ام تحقق پیدا کرده. من این افتخار را دارم که به دنیای دی‌سی ملحق شوم و نقش «بلک آدام» را بازی کنم.»

«راک» در این فیلم با «ژاومه کویت-سرا» به عنوان کارگردان همکاری می‌کند که در فیلم «سفر به جنگل» (جانگل کروز) برای او جلوی دوربین رفته بود. فیلمبرداری پروژه از تابستان سال ۲۰۲۰ آغاز خواهد شد.

فیلم‌های بعدی دی‌سی شامل «پرندگان شکاری» (Birds of Prey) در ۷ فوریه ۲۰۲۰ (جمعه، ۱۸ بهمن ۱۳۹۸)، «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» (Wonder Woman 1984) در ۵ ژوئن ۲۰۲۰ (یکشنبه، ۱۸ خرداد ۱۳۹۹)، «بتمن» (The Batman) در ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ (جمعه، ۴ تیر ۱۴۰۰)، «جوخه‌ی انتحار» (The Suicide Squad) در ۶ آگست ۲۰۲۱ (جمعه، ۱۵ مرداد ۱۴۰۰)، و «آکوامن ۲» (Aquaman 2) در ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲ (جمعه، ۲۵ آذر ۱۴۰۱) می‌شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید