news-background
news-background

اولین تصاویر از سریال The Stand: شبیه‌ترین اثر «استیون کینگ» به پاندمی کرونا

تا امروز شبکه‌ی CBS All Access جز «پیشتازان فضا» (Star Trek) عنوان قابل توجهی تولید نکرده و برای جلب توجه مخاطبین با سریال‌های دیگرش موفق نبوده است. این شبکه امسال از رمان «ایستادگی» (دانلود سریال The Stand با لینک مستقیم) «استیون کینگ» اقتباس کرده و یک مینی‌سریال پرستاره ساخته و این بار کوشیده از سفینه‌های فضایی فاصله بگیرد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

مجله‌ی «ونتی فر» اولین تصاویر از این اقتباس تلویزیونی را منتشر کرده است. این سریال توسط «بنجامین کَوِل» و «تیلور المور» نوشته شده که سابقه‌ی همکاری در سریال «جاستیفاید» (دانلود سریال Justified با لینک مستقیم) شبکه‌ی FX را دارند. اولین اپیزود این سریال را «جاش بون» کارگردانی کرده که پیش‌تر فیلم‌های «جهش‌یافتگان جدید» (دانلود فیلم The New Mutant با لینک مستقیم) را ساخته است. تماشای انلاین فیلم خارجی.

کول در مورد کار بر روی این سریال در زمانی که یک پاندمی جهانی شیوع پیدا کرده می‌گوید: «طبیعتاً احساسی به‌شدت سورئال است وقتی متوجه شوی که یک پاندمی عجیب مثل این سریال وجود دارد.»

هرچند «ایستادگی» تفاوت‌هایی با پاندمی ویروس کرونا دارد، اما «استیون کینگ» نویسنده‌ی رمان «ایستادگی» می‌گوید: «وقتی که می‌شنوی قرار است ۱۰۰ هزار یا ۲۴۰ هزار نفر بمیرند، باید هشیار باشی و می‌دانی که وضعیت بدی به وجود خواهد آمد. در حال حاضر وضعیت بد است. اقتصاد را به صورت کامل متوقف کرده. به طرق مختلف، منظورم این است که وقتی تصاویر میدان تایمز یا لندن را می‌بینی، می‌گویی: «درست مثل داستان «ایستادگی» است.»»

کینگ در ابتدای شیوع ویروس کرونا در واکنش به مقایسه‌‌ی داستان با این پاندمی نوشته بود: «نه، کروناویروس شبیه «ایستادگی» نیست. مسئله به هیچ‌وجه تا آن اندازه جدی نیست. به‌راحتی قابل‌گذر است. آرام باشید و تمامی اقدامات پیشگیرانه‌ی منطقی را انجام دهید.»

ستارگان این مینی‌سریال شامل «جووان ادپو»، «هدر گراهام»، «جیمز مارسدن»، «ووپی گلدبرگ»، «هنری زاگا»، «گرگ کینار»، «امبر هرد»، «اوون تیگو»، «نت وولف» و «الکساندر اسکارزگارد» در نقش «رندال فلگ» شرور می‌شوند. تاریخ پخش دقیق سریال هنوز مشخص نیست.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید