news-background
news-background

اولین تصاویر از سریال جدید کارگردان Call Me By Your Name

«جک دیلن گریزر» و «جوردن کریستین» در این سریال هشت اپیزودی به کارگردانی «لوکا گوادانینو» بازی می‌کنند.

شبکه‌ی HBO اعلام کرد که «لوکا گوادانینو» سپتامبر آینده با سریال هشت اپیزودی «ما همینیم که هستیم» (دانلود سریال We Are Who We Are با لینک مستقیم) بازمی‌گردد. این شبکه علاوه بر تاریخ پخش سریال، اولین تصاویر از «جک دیلن گریزر» و «جوردن کریستین سیمون» به عنوان بازیگران اصلی نیز رونمایی کرده است. این سریال اولین اثر تلویزیونی گوادانینو است و اولین پروژه‌ی او پس از بازسازی «سوسپیریا» (دانلود فیلم Suspiria با لینک مستقیم) که در سال ۲۰۱۸ ساخته شد و فیلم کوتاهی به نام «دختر بهت‌زده» (دانلود فیلم The Staggering Girl با لینک مستقیم) با بازی «جولین مور» خواهد بود. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

داستان سریال جدید در مورد دو جوان آمریکایی است که در یکی از پایگاه‌های نظامی ایالات متحده در ایتالیا ساکن‌اند. سریال مضامینی چون دوستی، اولین تجربه‌ی عشق، و هویت را می‌کاود و مخاطب را در حس غریب نوجوان بودن فرو می‌برد. داستان سریال هر جایی از دنیا می‌تواند به وقوع بپیوندد اما در این مورد، در گوشه‌ای از ایتالیا روی می‌دهد.

گریزر نقش فریزر را بازی می‌کند یک نوجوان کمرو و تودار ۱۴ ساله که از نیویورک به همراه مادرانش سارا با بازی «کلوئی سوینی» و «مگی» با بازی «آلیس براگا» که هر دو عضو ارتش ایالات متحده‌اند به پایگاه نظامی ونتو می‌آید. سیمون نقش کیتلین را ایفا خواهد کرد، نوجوانی که در ظاهر جسور و مصمم است و چندین سال است که به همراه خانواده‌اش در پایگاه زندگی می‌کند و به زبان ایتالیایی مسلط است. کیتلین رابطه‌ی دوستانه‌ی نزدیکی با پدرش ریچارد با بازی «کیت کادی» دارد اما به سختی با مادرش «جنی» با بازی «فیث البی» ارتباط برقرار می‌کند.

بازیگران نقش‌های مکمل سریال شامل «فرانچسکا اسکورسیزی» در نقش «بریتنی»، «کوری نایت»، «بیتریس باریچلا»، «بن تیلور»، و «سباستیانو پیگازی» می‌شوند. گوادانینو خالق سریال است و تمامی اپیزودهای آن را کارگردانی کرده است. او فیلمنامه‌ی سریال را با همکاری «فرانچسکا مینیر» و «پائولو جیوردانو» به نگارش درآورده است.

   

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید