news-background
news-background

اولین تصاویر از «سث روگن» در فیلم کمدی An American Pickle

استودیو در طول دوران پاندمی کووید-۱۹ و با تعطیلی سالن‌های سینما، بارها مجبور شده‌اند فیلم‌های‌شان را در سرویس‌های استریمینگ منتشر کنند. فیلم کمدی «یک خیارشور آمریکایی» (دانلود فیلم An American Pickle با لینک مستقیم) با بازی «سث روگن» نیز به چنین سرنوشتی دچار شده و پس از آنکه سونی از اکران آن صرف نظر کرد، به زودی از طریق HBO Max عرضه خواهد شد. با توجه به اینکه تاریخ پخش فیلم نزدیک است، اولین تصاویر از روگن که هم نقش یک انسان مفلوک را بازی کرده و هم نقش پدر پدربزرگ این شخصیت، منتشر شده است. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

داستان فیلم در مورد یک برنامه‌نویس اهل بروکلین است که متوجه می‌شود «هرشل گرین‌بام» پدر پدربزرگش که یک مهاجر در دهه‌ی ۱۹۲۰ بوده پس از سال‌ها از یک خمره‌ی خیارشور زنده بیرون می‌آید. برنامه‌نویس حالا باید زندگی مدرن را به پدر پدربزرگش که نزدیک به یک قرن پیش می‌زیسته شرح دهد.

اولین‌ تصاویر فیلم از طریق «یو‌اس‌ای تودی» منتشر شده و روگن را در نقش یک انسان معمولی امروزی و نیز یک نسخه‌‌ی تاریخی با ریش بلند نشان می‌دهد. روگن می‌گوید بازی در نقش شخصیتی از دهه‌ی ۱۹۲۰ این فرصت را به او داده تا نقشی متفاوت از آنچه مخاطبین از این بازیگر سراغ داشته‌اند بازی کند.

روگن می‌گوید: «در واقع من از نظر جسمانی کاملاً ناتوان نیستم، اما هر شخصیتی که تاکنون بازی کرده‌ام از این نظر فاجعه بوده است. هرشل شاید اولین نقشی باشد که دویدنش معمولی است و می‌تواند مردم را کتک بزند.»

روگن تأکید می‌کند که در حین تولید این فیلم برخلاف تصور احتمالی مخاطبین مجبور به خوردن خیارشور نشده: «جالب این است که در حین تولید فیلم حتی یک خیارشور هم نخوردم. هرشل از تولیدات خودش نمی‌خورد. آن خیارشورها برای فروش‌اند.»

شبکه‌ی HBO Max فیلم «یک خیارشور آمریکایی» را ۶ آگست (۱۶ مرداد ماه ۱۳۹۹) عرضه می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۴ تیر ۱۳۹۹ ۰۰:۱۴

یاد اپیزود ریک خیارشور افتادم... :))) دلم برای کمدی های ست روگن با جیمز فرانکو تنگ شده

نمایش اسپویل