news-background
news-background

اولین تریلر فیلم Us به کارگردانی «جوردن پیل»

«برو بیرون» (Get Out)، اولین فیلم بلند «جوردن پیل» نه تنها یک تریلر روانشناسانه بود، بلکه تبعیض نژادی در آمریکای امروز را نیز به زیبایی به تصویر کشید، مباحث زیادی در رابطه با شکاف‌های اجتماعی به راه اندخت، در گیشه به موفقیت‌های باورنکردنی دست یافت و در چهار شاخه نامزد اسکار شد. پیل در ادامه جایزه‌ی اسکار بهترین فیلمنامه‌ی اوریجینال را هم تصاحب کرد.

پس از کسب این افتخارات، پیل در مصاحبه با «اینترتینمنت ویکلی» در مورد اثر بعدی خود گفت: «برای دومین فیلم بلندم دوست داشتم به سراغ یک اثر هیولایی بروم. می‌خواستم کاری انجام دهم که به ژانر وحشت وفادار بماند اما به فیلم‌های لذت‌بخش و پیچیده هم شبیه باشد.» وی در مصاحبه با «هالیوود ریپورتر» نیز گفته بود: «فکر می‌کنم فیلم از لحاظ لحن به «برو بیرون» شباهت داشته باشد. با این وجود، می‌خواهم فیلم به کلی متفاوتی بسازم و به مسئله‌ی متفاوتی نسبت به نژاد اشاره کنم.»

در فیلم «ما» (Us)، مادری با بازی «لوپیتا نیانگو» بازیگر فیلم «پلنگ سیاه» و «آخرین جدای»، و پدری با بازی «وینستون دوک» از فیلم «پلنگ سیاه» فرزندانشان را به ویلایی ساحلی می‌برند تا در کنار دوستان خود از جمله شخصیتی با بازی «الیزابت ماس» برنده‌ی امی اوقات خوشی را سپری کنند. اما با فرارسیدن شب و پدیدار شدن میهمانان ناخوانده و عجیب، آرامش آن‌ها به تشویش بدل می‌شود.

پیل با همکاری «کیگان-مایکل کی» در شوی اسکچ «کی و پیل» شبکه‌ی کمدی سنترال به شهرت رسید. پس از تولید پنج فصل از آن سریال، پیل در فیلم اکشن و کمدی «کیانو» بازی کرد. این فیلمساز سپس با پروژه‌ی ۴ میلیون دلاری «برو بیرون» مخاطبین را غافلگیر کرد و در سراسر دنیا به فروش بیش از ۲۵۵ میلیون دلاری دست یافت.

پیل امسال سریال (The Twilight Zone) را نیز برای شبکه‌ی اینترنتی CBS All Access بازسازی خواهد کرد و نویسندگی ریبوت «کندی‌من» (Candyman) به کارگردانی «نیا داکاستا» که در ژوئن سال ۲۰۲۰ اکرا می‌شود را برعهده دارد.

فیلم «ما» ۱۵ می ۲۰۱۹ در آمریکا به روی پرده می‌رود.

اولین تریلر رسمی Us

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید