news-background
news-background

اولین تریلر فیلم پرستاره The French Dispatch به کارگردانی «وس اندرسون» منتشر شد

اندرسون برای اولین بار از زمان اکران «هتل بزرگ بوداپست» به فیلمسازی لایو-اکشن بازگشته است.

به دنبال انتشار اولین تصاویر از فیلم «گزارش فرانسوی»/«فرنچ دیسپچ» (دانلود فیلم The French Dispatch با لینک مستقیم)، دقایقی پیش اولین تریلر دهمین فیلم بلند «وس اندرسون» عرضه شد. آخرین فیلم اندرسون یک فیلم استاپ‌-موشن به نام «جزیره‌ی سگ‌ها» (Isle of Dogs) بود، بنابراین «گزارش فرانسوی» اولین فیلم لایو-اکشن او پس از «هتل بزرگ بوداپست» (The Grand Budapest Hotel) خواهد بود. استودیوی‌ سرچ‌لایت «هتل بزرگ بوداپست» را مارس سال ۲۰۱۶ اکران و ۹ نامزدی اسکار از جمله بهترین فیلم و بهترین کارگردانی را دریافت کرد. آن فیلم با بودجه‌ی ۲۵ میلیون دلاری ساخته شده بود و در سراسر دنیا ۱۷۲ میلیون دلار فروخت. استودیو امیدوار است که با «گزارش فرانسوی» موفقیتی در سطح «هتل بزرگ بوداپست» کسب کند.

سرچ‌لایت نامه‌ای عاشقانه به ژورنالیسم توصیف شده و داستانی در یک شهر فرانسوی در قرن بیستم روایت می‌کند. بازیگران این فیلم شامل «بیل ماری»، «تیموتی شلمی»، «فرانسیس مک‌دومند»، «باب بالابان»، «جف گلدبلوم»، «الیزابت ماس»، «تیلدا سوئینتون»، «لئا سیدو»، «اوون ویلسون»، «جفری رایت»، «تونی ریولوری» و بسیاری دیگر می‌شوند. اندرسون در این فیلم با «رابرت یومن» به عنوان فیلمبردار، و «الکساندر دیسپلا» آهنگساز همکاری می‌کند. تازه‌ترین اخبار سینمای جهان.

ماس سال گذشته بازی در این فیلم را «تجربه‌ای سورئال» خوانده و توضیح داده بود: «به فرانسه رفتم و دو روز فیلمبرداری کردیم و مثل این بود که به دنیای یکی از فیلم‌های اندرسون قدم می‌گذاشتم. انگار همه در یکی از فیلم‌های «وس اندرسون» بودند و خود اندرسون هم انگار در یکی از فیلم‌های خودش بود. مثل یک رؤیای عجیب بود. همه‌ی عوامل بسیار خوش‌برخورد بودند. بعضی کتاب می‌خواندند، بعضی به موسیقی گوش می‌دادند، بعضی افراد با هم گپ و گفت می‌کردند و نان صبحانه می‌خوردند. متمدنانه‌ترین تجربه‌ی ممکن بود.»

سرچ‌لایت پیکچرز این فیلم را ۲۴ ژوئیه سال ۲۰۲۰ (۳ مرداد ماه ۱۳۹۹) در آمریکا اکران می‌کند. این تاریخ عرضه نشان می‌دهد که احتمال نمایش فیلم در جشنواره‌ی کن وجود دارد. اندرسون از سال ۲۰۱۲ و فیلم «قلمرو مهتاب» (Moonrise Kingdom) در کن حاضر نشده و دو فیلم اخیرش را به برلین برده است.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید