news-background
news-background

اولین تریلر "Inferno" منتشر شد

کند و کاو درکارهای دن براون در طول سالیان برای ران هاوارد چیزی فراتر از موفقیت بوده است و تعجبی ندارد اگر بازهم خبری از ساخته جدیدی از دن براون داشته باشیم.عنوان جدید "Inferno" مدت طولانی است که در حال ساخت بوده و است و اکنون نیز تیزلر جدیدی برای این فیلم منتشر شده است که دران تام هنکس باردیگر در حال انجام ماموریت است.

دانلود / تماشای تریلر "Inferno"

داستان فیلم دوزخ از این قرار است که رابرت لنگدان در ایتالیا در حالی که دچار فراموشی است،مدت هاست که در حال حل کردن پازل مربوط به دوزخ دانته است.او توسط یک روش و ترفند جدید میتواند وارد داستان شود و به یک چشم انداز یا سبک جدید از هنر کلاسیک،مسیرهای مخفی و دانش اینده دست یابد.دراین میان او به کمک دکتر "Sienna Brooks"(فلیسیتی جونز) نیاز دارد،کسی که خاطرات او را در هر مرحله برایش بازیابی و یاد اوری میکند .

این بار ترس و وحشت به شکل ویروسی در قبل یک راز پنهان پیدا میشود.بله انتقام جویان را صدا بزنیم یا ابرقهرمان ها را ؟ متاسفانه هیچ کدام در دسترس نیستند و همه مشغول جنگ های خود،اینبار تنها Langdon است که به قول صدایی در تریلر اخرین امید بشریت خواهد بود. این فیلم در 14 اکتبر در انگلستان منتشر خواهد شد. برخی از بازیگران این فیلم عبارتند از : Omar Sy, Ben Foster, Sidse Babett Knudsen و Irrfan Khan .

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید