news-background
news-background

اولین تریلر Borat 2 منتشر شد؛ بازگشت ساشا بارون کوئن به نیت ایجاد اخلال در انتخابات

«بورات» آمده است تا در آستانه‌ی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا تغییر ایجاد کند.

فیلم «بورات ۲» (دانلود فیلم Borat 2 با لینک مستقیم) به زودی از آمازون منتشر خواهد شد و به همین مناسبت اولین تریلر این دنباله‌ی کمدی رونمایی شده است. این فیلم برخلاف آنچه که پیش‌تر گزارش شده بود عنوانی طولانی نخواهد داشت و با «بورات: فیلمسینمایی بعدی» (Borat: Subsequent Moviefilm) شناخته خواهد شد. در این دنباله ماجراهای «بورات» ژورنالیست قزاق با بازی «ساشا بارون کوئن» دنبال خواهد شد که اولین بار در «بورات» (دانلود فیلم Borat 2006 با لینک مستقیم) دیده شد.

کوئن این دنباله را به صورت مخفیانه در طول تابستان گذشته فیلمبرداری کرد. هواداران این کمدین در آن زمان وقتی او به یکی از تجمعات تندروهای دست راستی در واشینگتن وارد شد و ترانه‌ای نژادپرستانه را خواند تصور کردند که او در حال تولید سریال «آمریکا کیست؟» (Who Is America?) است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

شوخی دیگر کوئن با «رودی جولیانی» شهردار نیویورک در ماه ژوئیه بود. او با این سیاستمدار در یک هتل قرار مصاحبه گذاشت و به گفته‌ی جولیانی در میانه‌ی آن با زیرپوشی که صورتی رنگ ظاهر شد. جولیانی این شوخی را «بی‌معنی» خواند. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

قسمت اول «بورات» در سال ۲۰۰۶ بیش از ۲۶۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروش کرد. کوئن برای بازی در این فیلم برنده‌ی گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد شد و نامزدی اسکار بهترین فیلمنامه‌ی اقتباس شده را در هفتاد و نهمین دوره‌ی اسکار دریافت کرد. آن فیلم اغلب یکی از بهترین کمدی‌های قرن بیست و یکم برشمرده می‌شود.

«بورات ۲» بنابر اعلام آمازون ۲۳ اکتبر (۲ آبان ماه ۱۳۹۹) پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۰ مهر ۱۳۹۹ ۲۲:۴۳

منتظر حداقل یه کمدی خوب باید باشیم، ساشا یه کمدین خیلی خوبیه ،امیدوارم یه چیزی در حد فیلم اول باشه.

نمایش اسپویل