news-background
news-background

تریلر دوم Last Night In Soho جزئیات بیشتری از فیلم جدید «ادگار رایت» فاش شد

رایت پس از «بیبی درایور» به سراغ کارگردانی یک فیلم در ژانر وحشت رفته است.

 

تریلر رسمی فیلم «آخرین شب در سوهو» (Last Night In Soho) به کارگردانی «ادگار رایت» منتشر شد. ویدیویی که چند ماه قبل رونمایی شده بود در واقع یک تیزر بود جزئیاتی از داستان فاش نمی‌کرد. این فیلم اولین اثر رایت پس از «بیبی درایور» (Baby Driver) است که در سال ۲۰۱۷ نزدیک به ۱۰۷ میلیون دلار در بازارهای آمریکا و ۲۲۶ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت.

این فیلم روایت‌گر داستانی در شهر لندن است جایی که شخصیت «الوییز» با بازی «توماسین مکنزی» ارتباط مرموزی با «سندی» با بازی «آنیا تیلور جوی» در دهه ۱۹۶۰ برقرار می‌کند. الوییز جوان که به طراحی مد علاقه‌مند است، به شکل مرموزی وارد آن دهه شده و با خواننده محبوبش ملاقات می‌کند. اما لندن آن دوره جایی نیست که تصور می‌کند و سفر او در زمان پیامدهای ناگواری برایش دارد.

در تریلر جدید «تومازین مک‌کنزی» نقش یک دانشجوی مد را بازی می‌کند و لهجه‌ای متعلق به شمال انگلستان دارد. او به لندن نقل مکان می‌کند و می‌بیند که به لندن دهه ۱۹۶۰ و مشخصاً ۱۹۶۵ منتقل شده است. این شخصیت در آن موقعیت خود را در کالبد یک دیوا با بازی «آنیا تیلور-جوی» می‌یابد که به شکل مرموزی به قتل می‌رسد. الوییز با استفاده از توانایی غریب خود می‌کوشد معمای قتل را از آینده حل کند.

رایت در نشست مطبوعاتی این فیلم که شنبه این هفته برگزار شد گفت: «عاشق لندن هستم، اما نکات ترسناک زیادی هم دارد، بنابراین با این شهر رابطه ناسازگاری خواهید داشت… من بیش از آنکه در خانه روی مبل وقت گذرانده باشم در سوهو به سر برده‌ام. داستان فیلم و خود فیلم در مقطعی گریزناپذیر می‌شد.»

رایت از اولین بینندگان فیلم در ونیز درخواست کرده بود که داستان فیلم را تا نمایش عمومی فاش نکنند. او در نشست مطبوعاتی گفت: «برقراری رابطه رومانتیک با گذشته خطرناک است… اتفاقاتی اکنون در حال وقوع است، در گذشته به وقوع پیوسته است.» او در ادامه می‌گوید همیشه «آخرین شب در سوهو» را «تریلر روان‌شناسانه‌ای که وارد قلمرو ژانر وحشت می‌شود.»

تیلور-جوی در فیلم ترانه‌ای از «پتولا کلارک» خواننده بریتانیایی را اجرا می‌کند که نسخه طولانی‌تر از آن در آلبوم ساوندترک عرضه خواهد شد. این بازیگر در نشست فیلم می‌گوید: «همیشه برای خودم آواز می‌خواندم، اما نه روی یک صحنه در مقابل «مت اسمیت» و چشمان خیره او، بنابراین ترسناک بود.»

«آخرین شب در سوهو» ۲۹ اکتبر در سالن‌های سینمای آمریکا اکران خواهد شد. «مت اسمیت»، «ترنس استمپ» و «دایانا ریگ» دیگر بازیگران این فیلم خواهند بود.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید