news-background
news-background

اوردوز ناخواسته علت مرگ بازیگر سریال Marvelous Mrs. Maisel

علت مرگ «برایان تارانتینا» بازیگر سریال «خانم میزل شگفت‌انگیز» (The Marvelous Mrs. Maisel) توسط پزشکی قانونی نیویورک فاش شد. ورایتی گزارش می‌دهد که تارانتینا ۳ نوامبر گذشته در سن ۶۰ سالگی بر اثر مصرف کوکائین، هروئین، دیازپام، و فنتانیل از دنیا رفته است. جسد بی‌جان این بازیگر ماه گذشته در آپارتمانش در نیویورک پیدا شد اما از آن زمان تاکنون علت مرگ او فاش نشده بود.

تارانتینا به خاطر ایفای نقش در سریال‌های «میزل» و «دختران گیلمور» (Gilmore Girls) شناخته می‌شد. او که در نیویورک زاده شده بود به عنوان بازیگر میهمان در سریال‌های «نظم و قانون»، «میامی وایس» (Miami Vice)، «آز» (Oz) و «ای‌آر» (ER) حضور یافت. او اخیراً در نقش رئیس یک کلوب شبانه در سریال «خانم میزل شگفت‌انگیز» بازی کرده بود.

«الکس بورستین» هم‌بازی تارانتینا در «خانم میزل» که نقش «سوزی مایرسن» را بازی می‌کند در مراسم فرش قرمز نمایش فصل سوم سریال در این باره می‌گوید: «شخصیت سوزی در سریال دو نفر را در زندگی‌اش دارد و به نوعی تنها به آن‌ها اعتماد می‌کند، «میج» و «جکی»، و حالا این یک فقدان بزرگ است.»

بورستین می‌گوید نمی‌داند که نویسندگان قرار است مرگ او را نشان دهند یا نه: «او پس از آنکه فصل سوم به پایان رسید از دنیا رفت، بنابراین اینکه برای آینده‌ی شخصیت او چه تصمیمی می‌گیرند نمی‌دانم، اما این فقدان بزرگی برای همه‌ی ماست.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۷ آذر ۱۳۹۸ ۲۲:۰۷

حیف :(

نمایش اسپویل