news-background
news-background

انتقاد «باربارا استرایسند» از فیلم A Star Is Born: بهتر بود «ویل اسمیت» و «بیانسه» نقش‌های اصلی را بازی کنند

 

استرایسند می‌گوید ترجیح می‌داده «ویل اسمیت» و «بیانسه» را در نقش‌های اصلی ببیند.

 

«بردلی کوپر» در سال ۲۰۱۸ به «اینترتینمنت ویکلی» گفته بود که «باربارا استرایسند» از محل فیلمبرداری «ستاره‌ای متولد شده است» (A Star Is Born) که اولین فیلم بلندش در مقام کارگردان بود دیدن کرده است. استرایسند در «ستاره‌ای متولد شده است» سال ۱۹۷۶ مقابل «کریس کریستفرسن» نقش‌آفرینی کرده. کوپر در آن زمان گفت: «همه هیجان‌زده بودند که او آمده. به یکدیگر نگاه می‌کردیم.» در آن فیلم «لیدی گاگا» مقابل کوپر بازی کرد.

با این حال، پس از گذشت سه سال از اکران بازسازی «ستاره‌ای متولد شده است» و فروش ۴۳۶ میلیون دلاری آن در سراسر دنیا و کسب هشت نامزدی اسکار، استرایسند در مصاحبه با «ساندی پروجکت» استرالیا از فیلم کوپر انتقاد کرده و می‌گوید بیش از حد به نسخه سال ۱۹۷۶ شباهت داشته است. استرایسند می‌گوید ترجیح می‌داده «ویل اسمیت» و «بیانسه» نقش‌های اصلی فیلم کوپر را بازی کنند.

استرایسند می‌گوید: «در ابتدا، وقتی شنیدم می‌خواهند بازسازی‌اش کنند، فکر کردم قرار است ویل اسمیت و بیانسه بازی کنند، و فکر کردم که جالب خواهد بود. فیلم واقعاً متفاوتی می‌سازند، با یک موسیقی متفاوت، بازیگران هماهنگ، فکر کردم ایده فوق‌العاده‌ای است. بنابراین غافلگیر شدم وقتی دیدم که فیلم چقدر شبیه به نسخه‌ای بود که در سال ۱۹۷۶ ساختیم.»

استرایسند معتقد است که فیلم کوپر «ایده نادرستی بوده»، هرچند موفقیت «ستاره‌ای متولد شده است» را زیر سؤال نمی‌برد: «موفقیت به اندازه اریجینال بودن برای من اهمیتی ندارد.»

کوپر در «ستاره‌ای متولد شده است» نقش یک خواننده کانتری به نام «جکسون مین» بازی می‌کند که با اعتیاد و افول در نبرد است. «لیدی گاگا» بازیگر نقش خواننده و آهنگسازی به نام «الی» است که پس از آشنایی با جکسون مسیر خودش در ستاره شدن را طی می‌کند. «ستاره‌ای متولد شده است» علاوه بر نامزدی در بخش بهترین بازیگری برای گاگا و کوپر، نامزد بهترین فیلم نیز بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید