news-background
news-background

«الیزابت ماس» در فیلم Run Rabbit Run با کارگردان Handmaid's Tale همکاری می‌کند

در حالی که هنوز تاریخ پخش فصل بعدی «سرگذشت ندیمه» (دانلود سریال The Handmaid’s Tale با لینک مستقیم) هنوز مشخص نشده، به نظر می‌رسد که «الیزابت ماس»، ستاره‌ی سریال فرصت همکاری مجدد با «دینا رید» یکی از کارگردانان آن را پیدا کرده و در فیلم «بدو خرگوش بدو» (Run Rabbit Run) بازی خواهد کرد. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

بنابر اعلام ورایتی، «الیزابت ماس» قرار است در این فیلم به کارگردانی رید که در بازار مجازی کن به پخش‌کنندگان عرضه خواهد شد بازی کند. در این گزارش آمده است که «هانا کنت» نویسنده‌ی فیلم است و داستانی در مورد یک پزشک باروری است که وقتی متوجه تغییرات عجیب در دخترش می‌شود اعتقادات خود در مورد مرگ و زندگی را زیر سؤال می‌برد.

رید کارگردانی است که علاوه بر«سرگذشت ندیمه» سابقه‌ی کارگردانی اپیزودهای دیگری از سریال‌های «آپلود» (دانلود سریال Upload با لینک مستقیم)، «بیگانه» (دانلود سریال The Outsider با لینک مستقیم) و «شاهزاده‌ی اسپانیایی» (دانلود سریال The Spanish Princess با لینک مستقیم) را دارد. او اخیراً دو اپیزود از سریال جدید «نیروی فضایی» (دانلود سریال Space Force با لینک مستقیم) نت‌فلیکس را هم کارگردانی کرده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

ماس سال موفقی را پشت سر می‌گذارد و تاکنون با «مرد نامرئی» (دانلود فیلم The Invisible Man با لینک مستقیم) نقدهای بسیار مثبتی را دریافت کرده. این فیلم یکی از معدود عناوینی بود که پیش از کرونا روی پرده رفت و پرفروش شد. او به تازگی در فیلم «شرلی» (دانلود فیلم Shirley با لینک مستقیم) به کارگردانی «جوزفین دکر» ظاهر شده که از طریق هولو عرضه شد. ماس به زودی در فیلم «گزارش فرانسوی» (دانلود فیلم The French Dispatch با لینک مستقیم) به کارگردانی «وس اندروسن» دیده خواهد شد.

تاریخ شروع فیلمبرداری فیلم جدید ماس مشخص نیست اما به نظر نمی‌رسد که با اضافه شدن این بازیگر به پروژه، مشکلی برای یافتن پخش‌کننده وجود داشته باشد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید