news-background
news-background

تصاویر: افتتاحیه Cats با بازی «تیلور سوئیفت»؛ «تام هوپر» فیلمش را چند ساعت پیش از اکران تمام کرد

دوشنبه شب در مراسم اکران جهانی «گربه‌ها» (Cats) استودیوی یونیورسال که از موزیکال «لوید وبر» اقتباس شده، شیفتگان گربه و گربه‌سانان حضور پیدا کردند. این شب بازیگران فیلم از جمله «تیلور سوئیفت»، «جیمز کوردن»، «ادریس البا» و «جنیفر هادسن» برای اولین بار نسخه‌ی کامل فیلم را روی پرده می‌دیدند، به این علت که «تام هوپر» کارگردان، پروژه را چند ساعت پیش از اکران تمام کرد.

هوپر در مراسم فرش قرمز به ورایتی می‌گوید: «من فیلم را ساعت ۸ صبح روز گذشته پس از ۳۶ ساعت کار مداوم تمام کردم. فقط جزئیات نهایی را اضافه کردم. بنابراین، خوشحالم که با نسخه‌ی کامل اثر اینجا آمدم.» او با خنده ادامه می‌دهد: «در این مراسم عوامل برای اولین بار فیلم را می‌بینند، بنابراین یک مراسم افتتاحیه‌ی واقعی است.»

طولانی شدن پروژه به سبب مراحل سنگین پس از تولید آن بود. بازیگران به لطف گرافیک رایانه‌ای و فرمی هنری که «تکنولوژی موی دیجیتالی» شناخته می‌شود به گربه تبدیل شدند. هوپر در این باره می‌گوید: «اجازه دهید مخاطبین تصمیم بگیرند، اما به نظر من فیلم نسبت به اولین تریلر پیشرفت بسیار زیادی داشته.»

اولین تریلر فیلم ژوئیه گذشته منتشر شد و جنجال زیادی در شبکه‌های اجتماعی به پا کرد. البا می‌گوید: «تام تصاویر آزمایشی بسیار زیادی به ما نشان داد اما وقتی خودم را در قالب یک گربه دیدم تعجب کردم. این تکنولوژی فوق‌العاده است. ما اکنون می‌توانیم هر تخیلی را به فیلم تبدیل کنیم، بنابراین به نظر من کار سازندگان تحسین‌برانگیز بود.»

البا فاش می‌کند که بازیگران هر روز صبح باید برای تمرین در محل فیلمبرداری حاضر می‌شدند و روی زانو حرکت کرده و یکدیگر را بو می‌کشیدند. او می‌گوید: «راستش را بخواهید جذاب بود. عاشق گربه‌ها نیستم اما این موجودات و آنچه در سرشان می‌گذرد و ماهیت آنان را درک کردم.» البا به شوخی اعتراف می‌کند که به هیچ‌یک از عوامل فیلم نگفته که از گربه خوشش نمی‌آید.

هوپر «تیلور سوئیفت» را در سال ۲۰۱۲ و در زمانی که او برای فیلم «بینوایان» تست بازیگری می‌دهد ملاقات می‌کند. هوپر می‌گوید: «او در تست بازیگری «بینوایان» درخشان بود. راستش اولین بازیگری که برای «گربه‌ها» به سراغش رفتم او بود. برایش نوشتم که آیا مایلی در این فیلم بازی کنی؟ به سرعت پاسخ مثبت داد. او بنای پروژه را گذاشت.»

سوئیفت در مصاحبه‌ی دیگری با ورایتی پیش از مراسم فرش قرمز به ورایتی می‌گوید ایده‌ی صحنه‌ای که گربه‌ها تحت تأثیر مواد مخدر قرار می‌گیرند توسط پدر او مطرح شده است: «پدر من خوش‌برخوردترین و اجتماعی‌ترین انسان روی زمین است. او همیشه ایده‌های زیادی در ذهن دارد. وقتی که بچه بودم، در جلساتی که باید با حضور یک بزرگ‌تر برگزار می‌شد پدرم همیشه وسط جلسه ناگهان ایده‌ای به ذهنش می‌رسید و دوست داشت آن را به همه بگوید. به او می‌گفتم: «پدر، پدر بس کن!».» بنابراین در یکی از جلسات ما پدر به یکباره گفت: «هی، فکری به ذهنم خورد. نظرتان چیست که در یک صحنه همه شخصیت‌ها کت‌نیپ شوند و دیوانه‌بازی در بیاورند؟» هوپر پرسید: «کت‌نیپ یعنی چه؟» همگی ما شروع کردیم به نشان دادن ویدیوهایی از گربه‌ها در یوتیوب که کت‌نیپ می‌شدند.»

سوئیفت می‌گوید: «تام به پدرم رو کرد و گفت: «این صحنه در فیلم قرار می‌گیرد. ما دقیقاً همین کار را می‌کنیم.» بنابراین پدرم هر جا که می‌رفت می‌گفت وجود آن صحنه در فیلم به خاطر من است. برای یک بار هم که شده ایده‌پردازی‌های او در میان جلسات به کار آمد.»

با انتشار فهرست اولیه‌ی نامزدهای اسکار ۲۰۲۰ مشخص شد که قطعه‌ی «ارواح زیبا» سوئیفت برای فیلم جایی در میان بهترین ترانه‌های اریجینال ندارد.

«گربه‌ها» ۲۰ دسامبر (۲۹ آذر ماه)‌ در سراسر آمریکا اکران می‌شود.

   

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید