news-background
news-background

اعلام آمادگی آرنولد برای حضور در ترمیناتور جدید

 

مجموعه فیلم های ترمیناتور برای بسیاری از سینما دوستان به عنوان خاطره انگیز ترین چندگانه های سینمایی به شمار می روند.. از مجموعه ترمیناتور تاکنون پنج فیلم با نام های Terminator 1 & 2 ، Rise of the Machines ، Salvation و Genisys منتشر شده است. اولین بار در اکتبر 1984 شاهد اکران نسخه ی اول این مجموعه بودیم و از آن سال تاکنون هرچند سال یک بار شاهد اکران یک نسخه ی جدید از ترمیناتور هستیم. این مجموعه توسط جیمز کامرون خلق شده است و همواره مورد توجه ی خیل عظیمی از منتقدان و مخاطبین سینما قرار گرفته است. استودیوی سازنده ی ترمیناتور یعنی کمپانی پارامونت، بعد از اکران فیلم پنجم بیان کرد که برنامه ای برای ادامه دادن ترمیناتور ندارد. جدیدترین خبری که از این عنوان در دسترس است، بیانیه ایست که بازیگر نقش اول این فیلم یعنی آرنولد شوارتزنگر منتشر نموده است. این شخص بیان داشته که برای زنده کردن و دوباره بازی کردن نقشش در فیلم ترمیناتور آماده می باشد. این در حالیست که یک هفته قبل از انتشار این خبر، شایعه ای مبنی بر عدم تمایل آرنولد برای ایفای نقش مجدد در ترمیناتور در فضای مجازی منتشر شده بود. در تازه ترین رویداد پیرامون عنوان ترمیناتور، آرنولد روز قبل مصاحبه ای با پایگاه خبری Fandango انجام داده و متن زیر، بیانات وی می باشد :

من تمایلی به دامن زدن به شایعات ندارم. علاقه ای به آن چه بعضی مردم امروزه انجام می دهند ندارم. بنظرم مردم به دنبال بهانه ای برای شایعه پراکنی هستند و علت آن را نمی دانم. اگر پارامونت تمایلی به ساخت ترمیناتور دیگری ندارد من در حال حاضر 15 استودیوی دیگر را می شناسم که همگی تمایل به ادامه دادن آن دارند و تا زمانی که این تمایل باقیست ترمیناتور به قوت خود باقی می ماند و هنوز کارش تمام نشده است. این بدان معناست که تیم سازنده با استودیوهای دیگر وارد مذاکره شده اند و هنوز نمی توانم درمورد جزئیات آن چیز بیشتری بگویم. آن ها خودشان نتیجه مذاکرات را اعلام خواهند کرد. ولی جواب سوال شما که پرسیدید آیا ترمیناتور تمام شده است یا خیر باید بگویم خیر. این مجموعه هرگز تمام نخواهد شد و فراموش نکنید که جیمز کامرون به احتمال زیاد در سال بعد تولید نسخه ی جدیدی از آن را برعهده خواهد گرفت.

در فوریه ای که گذشت، جیمز کامرون بار دیگر امتیاز حقوقی ساخت عناوین جدید ترمیناتور را به دست آورد و از تمایلش برای ساخت عنوان جدید گفت و این به آن معناست که باید حرف های آرنولد را جدی گرفت و در آینده ی نزدیک منتظر اخبار بیشتر در مورد فرنچایز ترمیناتور بود. جیمز کامرون هم اکنون سخت برروی چهار عنوان دیگر از آواتار کار می کند و احتمال این که به عنوان کارگردان برای ترمیناتور احتمالی بعدی حضور داشته باشد بسیار کم است. از سوی دیگر یکی از کارگردان های Deadpool یعنی Tim Miller تمایلش را برای حضور در بین کارگردان های ترمیناتور بعدی اعلام کرده است.

جیمز کامرون، این دوست قدیمی من تهیه کنندگی فیلم را برعهده خواهد داشت و کارگردانی آن را شخص دیگری انجام می دهد. من همیشه مشتاق حضور در ترمیناتور جدید بوده ام مخصوصاً آن که بدانم داستان جدیدی که در اختیار است هیجان انگیز و قابل تحسین است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید