news-background
news-background

اطلاعاتی از فیلم پلنگ سیاه(Black Panther)

ساخت فیلم پلنگ سیاه هنوز شروع هم نشده است اما در کمیک-کان سن دیگو، اطلاعاتی از این فیلم در اختیار عموم قرار گرفت.

به گفته لوپیتا نیونگ، بازیگر این فیلم، تی چالا با بازی چادویک بوزمن، قرار است در مقابل دو دشمن قرار گیرد. او گفته در نقش ناکیا، عضوی از نخبگان واحد نیروهای ویژه واکاندا، در این فیلم حضور خواهد داشت. همچنین ذکر کرده حضور او بعنوان بازیگری از این فیلم، در کمیک-کان سن دیگو کمی برایش نگران کننده بوده و فشار زیادی بر روی او در فرش قرمز کمیک-کان وجود داشته است.

نیونگ درباره خط داستان فیلم اینگونه گفته است:" رهبریِ پلنگ سیاه، توسط دو دشمن تهدید میشود. در نتیجه تی چالا از سازمان سیا(CIA) و دورا میلاجی(واحد نیروهای ویژه واکاندا: Dora Milajei) برای شکست دادن دشمن کمک میطلبد... هر لحظه ممکن است کسی جلوی صحبت کردنم را بگیرد، دیگر نباید بیش از این اطلاعاتی از فیلم بدهم(I Have To Shut Up Now!!)."

black_panther_wallpaper_by_franky4fingersx2-d98dhdw

مارول تایید کرد که مایکل بی. جوردن قرار است بعنوان Killmonger در این فیلم باشد. بنابراین قطعا اولیس کلاو، در نقش دیگر شرور فیلم حضور خواهد داشت. این نقش قبلا توسط اندی سرکیس در فیلم انتقامجویان: عصر اولتران (Avengers: Age of Ultron) به نمایش در آمده است. (اخبار سینمای جهان را با ما دنبال کنید)

فیلم اختصاصی پلنگ سیاه قرار است در 6 جولای 2018 اکران شود.  قبل از این پروژه، فیلمهای دکتر استرنج، محافظان کهشان 2، مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه، ثور: رستاخیز از فاز سوم مارول به نمایش در خواهند آمد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید