news-background
news-background

اساسین کرید: زبان فیلم در گذشته، اسپانیایی خواهد بود

فیلم جدید "عقیده‌ی قاتلین" (Assassins Creed) بیشتر صحنه‌هایش در قرن 21 رخ میدهد. برخی صحنه‌ها نیز در زمان گذشته یعنی قرن 15 خواهد بود. حال به تازگی شنیده شده که قرار است در قرن 15، زبان فیلم اسپانیایی باشد.

اخیرا مصاحبه‌ی جدیدی با کارگردان فیلم، یعنی "جاستین کارزل" (Justin Kurzel) صورت گرفته و وی اطلاعات تازه‌ای درباره‌ی فیلم "عقیده قاتلین" که برگرفته از مجموعه بازی‌های پرطرفدار آن، ساخت شرکت یوبی ‌سافت میباشد، داده است.

او گفته: "تیم تهیه‌کننده‌ی فیلم واقعا فوق العاده عمل کرده‌اند. ما با زبان انگلیسی در طول فیلم به خوبی کار کرده‌ایم، اما این واضح است که شما وقتی در این فیلم به گذشته میروید، دوست دارید با یک زبان اسپانیایی زیبا مکالمه کنید. این اتفاق موجب قوی و با ارزش‌تر شدن فیلم شده است."

"عقیده‌ی قاتلین" به کارگردانی "جاستین کارزل" میباشد و از هنرنمایی "مایکل فسبندر" (Michael Fassbender) نیز بهره برده است. فسبندر در نقش "کالوم لینچ" ظاهر میشود که به گذشته در قرن 15 و در اسپانیا سفر میکند تا زندگی جد اش "آگیلار" را تجربه کند. همچنین گفته شده که بیشتر شخصیت‌هایی که در مجموعه بازی‌ها حضور داشتند، در فیلم وجود نخواهند داشت.

assassins-creed-wallpaper-themes-hd

این درحالی است که شرکت یوبی‌سافت انتظار ندارد که خیلی از این فیلم درآمد داشته باشد. مدیر این کمپانی گفته بجای اینکه بخواهند پول زیادی از این فیلم کسب کنند، میخواهند راه را برای ساخت فیلم‌های اقتباسی از بازی‌های ویدیویی هموار کنند.

البته اینطور نیست که کمپانی به دنبال فروش خوب نباشد، بلکه بیشتر میخواهد روی این تمرکز کند که با اکران فیلم "عقیده‌ی قاتلین" و نمایش آن در سینماهای جهان، مردم بیشتری شماره‌ی بعدی مجموعه بازی‌های "عقیده‌ی قاتلین" را بخرند. علاوه بر این شرکت یوبی‌سافت، میخواهد ساخت فیلم‌های اقتباسی از بازی‌هایش را ادامه دهد و بازی‌های "سگ‌های نگهبان" (Watch Dogs)، "گوست ریکون" (Ghost Recon) و "دویژن" (The Division) را به سینما بیاورد. یوبی سافت قرار است برای فیلم‌های "سگ‌های نگهابان" و "گوست ریکون" با کمپانی "سونی" و "برادران وارنر" وارد همکاری شود.

این فیلم در 21 دسامبر 2016 (1 دی 1395) اکران خواهد شد و بازیگرانی همانند "جرمی آیرونز" (Jeremy Irons)، "برندن گلیسون" (Brendan Gleeson) و "ماریون کوتیار" (Marion Cotillard) نیز در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید