news-background
news-background

از تریلر نهایی سریال The Falcon and the Winter Soldier رونمایی شد

دیزنی+ و استودیوی مارول در فاصله‌ی چهار روز مانده به پخش «فالکن و سرباز زمستان» (The Falcon and the Winter Soldier)، از تریلر نهایی سریال رونمایی کردند. در این مجموعه‌ی تلویزیونی ابرقهرمانی، «آنتونی مکی» در نقش «سم ویلسون» یا «فالکن» و «سباستین استن» در نقش «باکی بارنز» یا «سرباز زمستان» باید از میراث «استیو راجرز» یا «کاپیتان آمریکا» محافظت کنند.

استن در مصاحبه با «توتال فیلم» در مورد این سریال می‌گوید: «فکر می‌کنم «وانداویژن» سریال واقعاً جالب و متفاوتی از مارول بود و از لحاظ لحن دنیای خودش را داشت. به نظر من سریال ما نیز از لحاظ لحن دنیای خودش را دارد و در کنار مجموعه فیلم‌های «کاپیتان آمریکا» («سرباز زمستان» و «جنگ داخلی») قرار می‌گیرد و بنابراین رویکردی زمینی‌تر و قابل‌درک‌تر داشته‌ایم.»

استن اضافه می‌کند: «ادامه‌ای برای داستان است و ما سرانجام فرصت کافی برای گذراندن با این شخصیت‌ها پیدا کرده‌ایم. هرگز وقتی برای درک کامل آن‌ها نداشته‌ایم تا بدانیم از کجا آمده‌اند و همسو با لحن فیلم‌ها توانایی‌هایشان را بشناسیم، و بیشتر شاهد اکشن بوده‌ایم تا پرداخت شخصیت، و این واقعاً خوشایند است.»

دیگر بازیگران سریال در کنار استن و مکی، «دنیل برال»، «امیلی ون‌کمپ»، و «وایت راسل» خواهند بود. نویسندگی سریال «فالکن» به «مالکم اسپلمن» سپرده شده که بیشتر با سریال درام شبکه‌ی فاکس از جمله «امپراطوری» (Empire) شناخته می‌شود. «کاری اسکوگلند» نیز برای کارگردانی تمامی اپیزودها انتخاب شده است.

این سریال در ابتدا قرار بود در ماه آگست گذشته از راه برسد و اولین عنوان مارول در دیزنی+ باشد. اما کووید-۱۹ سبب شد که پخش سریال «فالکن و سرباز زمستان» به ۱۹ مارس ۲۰۲۱ (۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۹) موکول شود.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید