news-background
news-background

از اولین تریلر لیگ عدالت چه اطلاعاتی بدست می آوریم؟

یکبار دیگر، برادران وارنر در کمیک-کان حضور یافتند تا اطلاعاتی از فیلمها و پروژه های آینده شان به نمایش بگذارند. امسال ما شاهد اطلاعاتی از فیلم مورد انتظار لیگ عدالت(Justice league) در کمیک-کان سن دیگو بودیم. اولین تریلر از این فیلم به نمایش درآمد و هواداران را به وجد آورد. این تریلر شاهد جنب و جوشهای زیادی بود و بالاخره قهرمانان لیگ عدالت را در کنار هم دیدیم.

چه چیزی ما را هیجان زده کرده است؟ خیلی چیز ها!!!

از ورود هیجان انگیز ابرقهرمانان به فیلم گرفته تا نمایش صحنه های عالی از قدرتهای آنها، و همچنین از همین تریلر نیز میتوان فهمید که لیگ عدالت خیلی بهتر و موفق تر از فیلم "بتمن در مقابل سوپرمن" خواهد بود. حال در ادامه به این میپردازیم که چه اطلاعاتی از تریلر دستگیرمان شد.

اولین نگاه به سایبورگ

1

ما تقریبا چیزهایی درباره همکاران بتمن میدانیم. از آکوامن با بازی جیسون موموآ گرفته تا واندروومن که قبلا او را در فیلم "بتمن در مقابل سوپرمن" دیده ایم. همچنین شخصیت فلش را نیز به لطف سریالش در شبکه CW با بازی گرنت گاستین میشناسیم. اما چه اطلاعاتی درباره سایبورگ داریم؟

در حال حاضر او یک راز در این فیلم میباشد. برای کسانی که با کمیک آشنایی ندارند با بگوییم که سایبورگ همچنین بنام ویکتور استون نیز شناخته میشود. فرزند دو دانشمند غیر اخلاقی که از ویکتور جوان در آزمایشهایی درباره مغز انسان و افزایش هوش آن استفاده میکردند. بنابراین تا مدتی تنها قدرت ویکتور، هوش بسیار زیادش بود، تا زمانی که تصادف شدیدی کرد و برای نجات یافتنش مجبور شدند که او را با قطعات کامپیوتری و فلزی ترکیب کنند و به اصطلاح به یک سایبورگ (آدم مکانیکی) تبدیل شود. از این شخصیت تصویر کوتاهی در فیلم "بتمن در مقابل سوپرمن" شاهد بودیم و تا قبل از این تریلر نمیداستیم که او در لیگ عدالت به چه صورت حضور دارد. در کمیک ها، او از ظاهر لت و پاره اش شکایت دارد و ناراضی میباشد اما از آنجا که هنوز اطلاعات زیادی از فیلم نداریم و همچنین مطمئن نیستیم که او در چه موردی شکایت دارد، این اتفاق جالب و دیدنی خواهد بود.

نگاهی نزدیک تر به آکوامن

2

بعد از دیدن صحنه ای کوتاه از این شخصیت در فیلم "بتمن در مقابل سوپرمن" بالاخره او را در نمایی نزدیک تر و کامل تر دیدیم. همه ما تقریبا ایده هایی از کارهایی که آکوامن میتواند انجام دهد داریم. به طور مثال او قادر است با جانداران دریایی صحبت کند، در زیر آب نفس بکشد و از این قبیل کارها. به همین دلیل، دیدن نمایش این نقش توسط جیسون موموآ واقعا جالب میباشد. ما از تریلر درباره شخصیت آکوامن اینگونه برداشت کردیم؛ بزرگ، عجول و بی پروا، پادشاه آتلانتیس، مشروبی به دست و کنترل کننده ی دریایی خشن و عصبانی ...

البته حدس زده میشود که اینها تنها گوشه ای از قدرتهای او بوده است. همچنین با این تفاسیر، چه کسی فکر میکرد که آکوامن در کامیک-کان سن دیگو، جالبترین و باحال ترین شخصیت در لیگ عدالت میباشد؟!

این فیلم جذاب است و همچنین خنده بر لبانتان می آورد

3

بهترین خط داستانی در فیلمها، همکاری ابرقهرمانان در یک تیم میباشد. چیزی که این تریلر را فوق العاده میکند همان صحنه هایی است که این افراد را در قالب یک گروه نمایش میدهد، دوین فراسی، درباره قسمت ملاقات بتمن با فلش، بعنوان یک منتقد اینگونه گفته است:" این جالب بود و رابطه بین افلک و میلر واقعا خوب بود. بنظر میامد محبت، حاکم بر این صحنه است و پر از انسانیت و عشق ورزیدن میباشد."

حرف او درست است. شما قطعا با دیدن این صحنه لبخند میزنید و این ایده فوق العاده ای میباشد ولی امیدواریم که این فضا در کل فیلم گسترش یافته باشد.

بتمن بعنوان رهبر تیم خواهد بود

5

ما در تمام فیلمها و سریالهای بتمن دیده ایم که او بیشتر به خودش متکی است و تنها کار میکند. نهایت در بعضی مواقع تیمی متشکل از 2 الی 3 نفر داشته باشد. اما در این فیلم شاهد تیمی بزرگتر خواهیم بود و دیدن بتمن در مقابل افرادی غریبه و برای پیدا کردن دوست و هم تیمی جالب است. البته بن افلک نیز با ظرافت تمام نقش خود را بعنوان بروس وین به نمایش گذاشته است.

در این فیلم شاهد هستیم که بتمن به دنبال تشکیل گروهی میباشد و میخواهد با دیگران نیز همکار شود. او میخواهد خطاهای گذشته اش را جبران کند. البته همه ی اینکارها در یک زمان برای او کمی سخت است. او خسته است، با اینکه فقط یک فیلم از بتمن بن افلک دیده ایم، ولی این شخصیت دیگر کمی پیر شده و سالهای زیادی از عمرش را به تنهایی و در تاریکی سپری کرده است.

در فیلم قبلی او در تلاش بود که سوپرمن را بکشد. حال در این فیلم او دیگر ترسی از دیگر قهرمانان ندارد و میخواهد گروهی از آنان بنام لیگ عدالت تشکیل دهد. همه اینها نشانه هایی از دیدن نور و روشنایی در وجود او میباشد.

سوپرمن کجاست؟

6

دلیل نبود او در تریلر را متوجه نمیشویم. شاید میخواهند در زمانی که به کلارک کنت و سوپرمن نیاز است، او بطور سوپرایز کننده ای وارد ماجرا شود. به او اصلا در تریلر اشاره نشده است که بنظر میاید این اتفاق خوبی باشد چرا که فضا را برای قهرمانان جدید باز میکند تا آنها یکدیگر را بشناسند، پیشرفت کنند و به یکدیگر نیز بیشتر اعتماد کنند. از همه اینها گذشته، قدرتمند ترین عضو تیم حضور ندارد تا قهرمانان تازه کار را از خطرات محافظت کند و آنها باید به خود متکی باشند.

با توجه به غیبت سوپرمن و البته امکان بازگشتش، حضور او تضمین شده است و قرار است بعنوان بخش بزرگی در داستان فیلم باشد. ندیدن او در میان ماجرا، و همچنین نزدیک شدن تهدیدات، نیاز به تشکیل لیگ عدالت را بیشتر از قبل میکند.

هنوز زمان زیادی تا اکران قسمت اول لیگ عدالت باقی مانده است و تنها یک تریلر از آن منتشر شده است. در ماه های آینده قطعا اطلاعات بیشتری از این فیلم به دستمان میرسد. ولی تنها چیزی که مطمئنیم، هیجان انگیز بودن لیگ عدالت میباشد. با توجه به حضور افرادی مثل فلش و آکوامن، کمی فضا نسبت به "بتمن در مقابل سوپرمن" متفاوت میباشد و دارای طنز و فان بیشتری خواهد بود. البته برای فهمیدن خوب بودن فیلم باید تا اکران آن صبر کرد ولی بنظر میاید این پروژه خیلی بهتر و موفق تر از "بتمن در مقابل سوپرمن" خواهد بود.

دانلود / تماشای تریلر

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید