news-background
news-background

احتمال رکوردشکنی Venom‌ در افتتاحیه

برآوردهای اولیه «باکس آفیس پرو» نشان می‌دهد که این فیلم می‌تواند اکتبر آینده رکوردهای افتتاحیه را جا به جا کند. در مقطع کنونی پیش‌بینی می‌شود فیلم «ونوم» در هفته‌ی اول اکران بین ۵۵ تا ۸۵ میلیون دلار فروش کند، در حالی که پیش‌تر این ارقام نشان از فروش ۳۰ تا ۵۰ میلیون دلاری داشتند.

در این گزارش آمده است که این فیلم ممکن است رکورد فروش  ۵۵.۸ میلیون دلاری در ماه اکتبر که در حال حاضر به فیلم «جاذبه» تعلق دارد را بشکند. بررسی‌های «باکس آفیس پرو» فاش کرده‌اند که ۹۱ درصد از مخاطبین نظر مثبتی در مورد «ونوم» دارند، و این امر از تریلر دوم فیلم که در کامیک-کان رونمایی شد و چهره‌ی شیطانی ضدقهرمان دنیای «مرد-عنکبوتی» را نمایان کرد، ناشی می‌شود.

«ونوم» نظر آن دسته از هواداران مارول که مشتاق دیدن فیلمی تلخ‌تر و خشن‌تر بودند را به خود جلب کرده است. با این وجود، به نظر نمی‌رسد که فیلم جدید سونی مانند «لوگان» و «ددپول» با درجه‌ی سنی بزرگسال (R) اکران شود.

اخیراً ورایتی در گزارشی اطلاعاتی از برنامه‌های سونی برای حضور در دنیای مارول با ۹۰۰ شخصیتی که در اختیار دارد منتشر کرد. با وجود اینکه سونی مایل است «ونوم» فیلم ابرقهرمانی خشونت‌آمیزی باشد، اما طبق گزارشاتی که اخیراً منتشر شده آن‌ها می‌خواهند فیلم را به امید حضور «تام هالند» و «مرد-عنکبوتی» در قسمت‌های بعدی، با درجه سنی PG-13 اکران کنند.

سونی براساس قراردادی که با مارول به امضاء رساند، اجازه یافت چندگانه‌ی جدیدی برای «مرد-عنکبوتی» کلید بزند و در مقابل آن‌ها اجازه دادند این شخصیت در فیلم‌های «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» و «انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت» حضور داشته باشد. بنابراین با توجه به محبوبیت «مرد-عنکبوتی» این احتمال وجود دارد که سونی و مارول به ادامه همکاری‌ها تمایل پیدا کنند. موفقیت «ونوم» سرنوشت رابطه‌ی دو استودیو را رقم خواهد زد.

«ونوم» ۵ اکتبر در سینماهای ایالات متحده به نمایش درمی‌آید و باید با فیلم «ستاره‌ای متولد شد» با بازی «بردلی کوپر» و «لیدی گاگا» که به زودی در جشنواره‌های فیلم پاییزی هم اکران می‌شود رقابت کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۸ مرداد ۱۳۹۷ ۲۰:۳۰

دقیقا یه فیلم یه ذره خشن تر تاریک تر نیاز داشتیم مثل اونجرز ۳ یا کاپیتان آمریکا سرباز زمستانی یا لوگان و امید وار بودم اینم یکی از اونا بشه ولی مثل اینکه گند زدن توش

نمایش اسپویل
۲۸ مرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۵۵

سلام لطفا ی نفر جواب بده ونوم تو قسمت بعدی اونجرز میاد ؟؟؟

نمایش اسپویل
۲۹ مرداد ۱۳۹۷ ۰۹:۵۸

چرا هست ولی مارول و سونی سر حق پخش و فیلم ساختن مرد عنکبوتی با هم توافق کردن که این حق الان به مارول رسیده و اسپایدرمن الان تو mcu هست ولی سونی هم دنیای خودش رو با شخصیت های مکمل مرد عنکبوتی ساخته که تایید شده مجزا از mcu است.

نمایش اسپویل
۲۸ مرداد ۱۳۹۷ ۲۰:۴۸

مگه ونوم شخصیت مقابل مرد عنکبوتی نبود؟!

نمایش اسپویل
۲۸ مرداد ۱۳۹۷ ۲۰:۴۳

دوست عزیز یک بازی هست تو گوگل پلی به اسم future fight به فیلم اونجرز وابستس هر شخصیتی که قرار بیاد تو پارت بعدی توش اپدیت میشه حتی ونوم بازم میگم سر ونوم بحث ک بیاد یا نیاد این که میگم هر کس نمیدونه مثلا سریع کامل ایکس فورس میاد و خیلی ها دیگه نمیگم خودت بری بازی دانلود کنی هر چند کل گفته من اسپیول?

نمایش اسپویل
۲۸ مرداد ۱۳۹۷ ۲۰:۳۲

اون بالا بخون نوشته تو پارت دو میاد یحتملا ولی هنوز سرش بحث به اون دوست عزیز هم بگم دنیا ددپول و ایکس من هم جدا ولی قرار بیاد

نمایش اسپویل
۲۸ مرداد ۱۳۹۷ ۱۶:۳۵

نه دنیا هاشون از هم جدائه.

نمایش اسپویل
۲۷ مرداد ۱۳۹۷ ۱۷:۱۳

اینکه قرارشد فیلم درجه R نباشه واقعا خبر بدی بود.خیلی ضد حاله این همه منتظر یه فیلم باشی یهو بگن نصف هیجانش پرید!

نمایش اسپویل
۲۸ مرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۳۹

ایول ایول یعنی داره تو پارت دو اونجرز میاد. میترسم بیاد مثل هالک ضد حال بخوره نیاد بیرون ولی امیدوارم حال تانوس گرفته شه ?

نمایش اسپویل