news-background
news-background

احتمال بازگشت سریال 24 با شروع دوباره مذاکرات قوت گرفت

«جک باور» ممکن است بار دیگر به تلویزیون بازگردد.

 

«مایکل تورن» مدیر کمپانی فاکس اینترتینمنت می‌گوید این احتمال وجود دارد که سریال «۲۴» (24) به شکلی بازگردد. در حال حاضر مذاکره با نویسندگان «به صورت فعال» در جریان است تا سریال درام تروریستی «کیفر ساترلند» به طریقی ادامه پیدا کند.

تورن به «ددلاین» می‌گوید: «هنوز احتمالش وجود دارد، هنوز بحث‌هایی در جریان است و تهیه‌کنندگان ایده‌هایی دارند که هنوز نشنیده‌ایم. مذاکراتی با سازندگان به صورت فعال در حال انجام است.»

«هاوارد گوردن» تهیه‌کننده سریال «۲۴» نیز اخیراً گفته بود ایده‌های جدید برای سریال «همواره در حال تراوش» است. او گفته بود که شخصیت «جک باور» را بسیار دوست دارد اما بازگشتش هنوز رسمی نخواهد «تا اینکه همه قطعات کنار هم چیده شوند.»

سریال «۲۴» به نویسندگی «جول سورنو» و «رابرت کاکران» پاییز سال ۲۰۰۱ پخش شد. ساترلند در این مجموعه که تا هشت فصل ادامه پیدا کرد نقش یک مأمور مقابله با حملات تروریستی به نام «جک باور» بازی کرد. در سال ۲۰۱۰ یک فیلم دو ساعته، در سال ۲۰۱۴ یک مینی‌سریال ۱۲ اپیزودی، و در سال ۲۰۱۷ یک اسپین-‌آف به نام «۲۴: میراث» (24: Legacy) برای این مجموعه تولید شد.

تورن سال گذشته وعده داد که سریال جدیدی با نویسندگی «تاد هارتان» و پیش‌درآمدی برای شخصیت «جک باور» در دست ساخت قرار دارد. با این حال، هیچ‌یک از این پروژه‌ها هنوز به جایی نرسیده‌اند. تورن گفته بود که شبکه فاکس همواره به احیای سریال‌های کلاسیک خود علاقه‌مند است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید