news-background
news-background

اتومبیل‌های «لئوناردو دی‌کاپریو» و «برد پیت» در فیلم Once Upon a Time in Hollywood به مزایده گذاشته خواهد شد

هواداران فیلم‌های تارانتینو می‌توانند اتومبیل‌های‌ کلاسیک فیلم برنده‌ی اسکار این کارگردان را خریداری کنند.

دوستداران سینما به زودی می‌توانند اتومبیل‌های «ریک دالتون» با بازی «لئوناردو دی‌کاپریو» و «کلیف بوث» با بازی «برد پیت» در فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» (دانلود فیلم Once Upon a Time in Hollywood با لینک مستقیم) به کارگردانی «کوئنتین تارانتینو» را خریداری کنند. آن‌ها این امکان را خواهند داشت تا در مزایده‌ای که ۲۶ و ۲۷ آگست در لندن و لس‌آنجلس و نیز به صورت آنلاین برگزار می‌شود حاضر شوند. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

کادیلاک دویل زرد رنگ دی‌کاپریو در حال حاضر بین ۴۵ تا ۵۵ هزار دلار قیمت‌گذاری شده در حالی که فولکس‌واکن کارمان گیا پیت بین ۲۰ تا ۳۰ هزار دلار به فروش می‌رسد. کادیلاک دی‌کاپریو در لحظات زیادی از فیلم تارانتینو دیده شد و شخصیت دالتون پس اینکه گواهی‌نامه‌ی رانندگی‌اش را از دست داد رانندگی آن را به بوث سپرد تا او را به گوشه و کنار شهر ببرد. اتومبیل زیبای کارمان گیا نیز در یکی از صحنه‌های رانندگی در شب ظاهر شد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

در این مزایده اقلام دیگری از جمله لباس «جان کندی» در فیلم «توپ فضایی» (دانلود فیلم Spaceballs با لینک مستقیم)، دست‌کش‌های بوکس «راکی بالبوئا» در فیلم «راکی» (دانلود فیلم Rocky با لینک مستقیم)، لباس میامی «مایکل کارلئونه» در فیلم «پدرخوانده» (دانلود فیلم The Godfather با لینک مستقیم)، شمشیر «ابی-وان کنوبی» در فیلم‌های «جنگ ستارگان»، کلاه خلبانی «تام کروز» در فیلم «تاپ گان» (دانلود فیلم Top Gun با لینک مستقیم)، یکی از دوربین‌های «آلفرد هیچکاک» برای فیلمبراری «سرگیجه» (دانلود فیلم Vertigo با لینک مستقیم)، یکی از لباس‌های «جنیفر لارنس» در فیلم‌ «هانگر گیمز» (دانلود فیلم The Hunger Games با لینک مستقیم)، یکی از مدل‌های مینیاتوری نوسترومو از فیلم «بیگانه» (دانلود فیلم Alien با لینک مستقیم) و بسیاری دیگر به فروش خواهد رسید. سفینه‌ی فضایی فیلم «بیگانه» به نوشته‌ی ورایتی گران‌قیمت‌ترین آیتم مزایده است و بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار دلار به فروش گذاشته خواهد شد. این مزایده شامل بیش از ۸۵۰ کالا می‌شود که قیمت آن‌ها از ۱۰۰ تا ۵۰۰ هزار دلار متغیر است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید