news-background
news-background

آیا «کلیف بوث» همسر خود را به قتل رسانده است؟ بازیگران هالیوود به معمای Once Upon a Time in Hollywood پاسخ می‌دهند

در حالی که بسیاری از نشریات در طول برگزاری جشنواره‌ی ساندنس ۲۰۲۰ از بازیگران و عوامل فیلم‌ها در مورد پیش‌بینی اسکار سؤال می‌کردند، «کلایدر» سرگرم مطرح کردن پرسش دیگری بود که به یکی از فیلم‌های نامزد اسکار امسال یعنی «روزی روزگاری در هالیوود» (دانلود فیلم Once Upon a Time in Hollywood با لینک مستقیم) مرتبط می‌شد. سؤال این بود که آیا «کلیف بوث» همسر خود را به قتل رسانده‌ است؟ پاسخ در فیلمنامه‌ی «کوئنتین تارانتینو» برای «هالیوود» وجود نداشت، اما یکی از صحنه‌های فلش‌بک کلیف با بازی «برد پیت» و همسرش را روی یک قایق نشان می‌داد که از احتمال بالای قتل او حکایت می‌کرد.

بسیاری از شخصیت‌های فیلم که در هالیوود نفوذ داشتند به این علت که کلیف را گناه‌کار می‌دانستند حاضر به همکاری با او نمی‌شدند. تارانتینو هرگز نحوه‌ی کشته شدن همسر کلیف را به تصویر نمی‌کشد تا بحث‌های زیادی پیرامون این معما به راه بیفتد.

آخرین اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«پل بتنی» در مصاحبه با «کلایدر» در این باره می‌گوید: «امیدوارم که یک حادثه بوده باشد. برای اینکه در غیر این صورت چه دلیلی وجود داشت که من این همه شخصیت را دوست بدارم؟ او شکوهمند است.»

برداشت بتنی از مسئله طرفداران دیگری هم داشت. «اندی سمبرگ» می‌گوید: «دوست داشتم تصور کنم که یک حادثه بوده تا بتوانم از سایر لحظات فیلم لذت ببرم. به خود قبولاندم که یک حادثه بوده تا بتوانم از بقیه‌ی فیلم لذت ببرم.»

«کریستین میلیاتی» همبازی سمبرگ در فیلم «پام اسپرینگز» (Palm Springs) که در ساندنس رکوردشکن شد مخالفت می‌کند و می‌گوید: «روشن است که او همسرش را به قتل رسانده.» از سوی دیگر «زازی بیتس» هم با او هم‌عقیده است و می‌گوید در فیلم نشانه‌های کافی در مورد به قتل رسیدن همسر کلیف به دست او وجود دارد. «بو برنهام» نیز اضافه می‌کند: «او قطعاً همسرش را کشته.»

«تونی کولت» می‌گوید: «رفتار آن زن روی اعصاب بود، احتمال به قتل رسیدنش وجود دارد. روی دریا هر اتفاقی ممکن است روی دهد.»

نمایش پیت در نقش «کلیف بوث» در «روزی روزگاری در هالیوود» او را به یکی از مدعیان اصلی اسکار بهترین بازیگر مرد نقش مکمل در مراسم یکشنبه شب تبدیل کرده است. پیت تاکنون با این نقش جایزه‌ی گلدن گلوب، صنف بازیگران آمریکا، انتخاب منتقدین و بفتا را به خانه برده است.

نامزدی پیت یکی از ۱۰ نامزدی فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» برای اسکار بود. این فیلم با «ایرلندی» ساخته‌ی «مارتین اسکورسیزی» و «۱۹۱۷» اثر «سم مندز» به صورت مشترک در رتبه‌ی دوم کسب بیشترین نامزدی قرار گرفته است. «جوکر» امسال با ۱۱ نامزدی پیشتاز است.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید