news-background
news-background

آخرین تریلر The Witcher منتشر شد

نت‌فلیکس پنجشنبه گذشته آخرین تریلر فصل اول سریال «ویچر» (The Witcher) را منتشر کرد. تمامی اپیزودهای فصل اول «ویچر» که از رمان‌های پرفروش «آندری ساپکوفسکی» اقتباس می‌شود، ۲۰ دسامبر (۲۹ آذرماه) در اختیار مشترکین نت‌فلیکس قرار می‌گیرند. در آستانه‌ی انتشار این فصل شبکه از آخرین تریلر سریال با بازی «هنری کویل» در نقش «گرالت ریویایی»، «آنیا شالترا» در نقش «ینیفر»، و «فرایا آلن» در نقش «سیری» رونمایی کرده است.

بخش اعظمی از تریلر پایانی، شامل تصاویری از صحنه‌هایی می‌شود که پیش‌تر توسط شبکه منتشر شده بود. تصاویر جدید این تریلر بر روی ارتش نیلفگارد، صحبت گرالت در مورد سیری، و شخصیتی که به نظر ینیفر می‌رسد و به همراه دیگر ساحران در حال بستن نوعی پیمان دیده می‌شود تمرکز می‌کند. محل وقوع داستان سریال دنیای گسترده‌ی «کانتیننتال» است، جایی که انسان‌ها، الف‌ها، ویچرها، نوم‌ها، و هیولاها برای بقا می‌جنگند و تشخیص خیر و شر به راحتی ممکن نیست.

ساپکوفسکی تریلر اول «ویچر» را تحسین کرده و در این باره می‌گوید: «برای اولین بار به همراه هواداران شاهد تریلر سریال «ویچر» بودم. حتی اپیزود اول را تماشا نکرده‌ام زیرا دوست دارم غافلگیر شوم. اما می‌توانم بگویم که اگر سریال به زیبایی تریلر باشد، یک شاهکار را خواهیم دید.»

تمامی هشت اپیزود فصل اول «ویچر» به نویسندگی «لورن هیسریچ» ۲۰ دسامبر منتشر می‌شود. نت‌فلیکس از هم اکنون تأیید کرده است که فصل دوم «ویچر» را هم به تولید می‌رساند. مراحل پیش‌تولید فصل دوم «ویچر» از هم اکنون آغاز شده و انتظار می‌رود برای سال ۲۰۲۱ آماده‌ی نمایش باشد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۴ آذر ۱۳۹۸ ۲۱:۰۳

بی سلیقگی توی تریلر موج میزنه

نمایش اسپویل