دانلود فیلم Ruby Sparks 2012 (رابی اسپارکس) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Ruby Sparks 2012

رابی اسپارکس

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۱۹ مهر ۱۴۰۱ ۲۲:۳۷

    اضافه شدن انکود جدید

    EbP

  • ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ ۱۵:۵۴

    اضافه شدن پخش آنلاین

    به روزرسانی شد

فارسی

English

«کلوین» (پاول دینو) یک نویسنده باهوش است که شروع می کند به نوشتن رمان جدیدش در مورد «روبی» (زویی کازان)، دختر رویاهایش. روز بعد اتفاقی می افتد که باورش برای کلوین هم سخت است. روبی تبدیل به یک شخصیت واقعی شده و آن دو با هم رابطه خیلی خوبی را آغاز می کنند...

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۱ شهریور ۱۴۰۲ ۱۳:۲۸

یه ایده جالب که جای کار بیشتری داشت. پایان بندیشو دوست نداشتم و خیلی ابتدایی تموم شد. فیلمش در مجموع خوبه ولی میتونست بهتر از این هم باشه. داستان دلنشینی داره و از یکبار دیدنش پشیمون نمیشید.

نمایش اسپویل
۲۴ مرداد ۱۴۰۱ ۱۳:۵۲

فیلمه زیبایی بود البته آخره فیلم عجولانه جمع شده ولی پیام خیلی مهمه که اگه انسان تمام اسرار دنیا و بدونه زندگی خیلی بی معنی ونامفهوم میشه توصیه ام تماشای فیلمه 👱‍♀️

نمایش اسپویل
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ ۰۵:۳۰

پایان فیلم اصلا و ابدا در حد و اندازه های ایده ی فیلم نیست. با یکم ارفاق میشه گفت که فیلم جذابیه و دیدنش هم پیشنهاد میشه. اما خب در هر حال یه ایده ی تلف شده ـست.

نمایش اسپویل
۱۶ آبان ۱۳۹۹ ۲۲:۱۱

خیلی باحال بود خوشمان امد

نمایش اسپویل
۸ تیر ۱۳۹۷ ۰۴:۰۲

هیچ چیز بی ارزش تر از تلاش برای ارزش گذاری اثر هنری خوب و لذت بخش نیست و هیچ چیز پوچ تر از این نیست که بخواهید یک اثر مبتذل را بالا بکشید این فیلم فوق العاده است خصوصا اگر در رابطه عاطفی قرار دارید به پارتنر ها شدیداً توصیه می کنم من تنها فیلم می بینم فیلمی که قرار های عاشقانه را بوست - boost- می کنه این فیلمه. یه کامنت طولانی نوشتم گفتم شاید خونده نشه اما این یکی از جمله هاشه: در بند دختر رویاهاتون نباشید تا عشق که عین آزادی است به سراغتون بیاد.

نمایش اسپویل