دانلود انیمیشن How to Train Your Dragon 2 2014 (چگونه اژدهای خود را تربیت کنید ۲) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

How to Train Your Dragon 2 2014

چگونه اژدهای خود را تربیت کنید ۲

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۱۱ آذر ۱۴۰۲ ۰۱:۴۳

    اضافه شدن کیفیت جدید

    4K BlzT

  • ۱۱ آذر ۱۴۰۲ ۰۱:۴۱

    اضافه شدن انکود جدید

    NTb, VietHD, JM, EVO

فارسی

English

داستان فیلم پنج سال پس از پایان ماجرای قسمت اول شروع می‌شود. هیکاپ حالا در سنین نوجوانی می باشد، بسیاری از وایکینگ‌ها با اژدهاها دوست شده‌اند و سوار آنها می‌شوند. در همین حین هیکاپ متوجه می‌شود که این دوستی و صلح دوام ندارد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۵ اسفند ۱۳۹۸ ۱۳:۲۲

انیمیشن «چگونه اژدهای خود را تربیت کنید ۲» دنباله‌ای است که همراه با تماشاگران اولیۀ آن بزرگ شده‌است. در این انیمشن «دریم ورکس» نشان میدهد موفقیت انیمیشن هایی نظیر «شرک»، «پاندای کونگ فوکار» یا قسمت اول همین انیمیشن اتفاقی نبوده است و ثابت می کند که «دریم ورکس» اگر بخواهد می تواند حتی بهتر از «پیکسار» باشد. این انمیشن در مقایسه با قسمت اول مسیر رو به پیشرفتی داشته و همانند انیمیشن هایی نظیر «شرک» یا «عصر یخبندان» نبوده است و سعی کرده قسمت دوم را از لحاظ ارزش های سینمایی، غنی و با ارزش تر سازد. لازم به ذکر است که بی هیچ شکی «چگونه اژدهای خود را تربیت کنید ۲» از نظر بصری نیز بسیار خوب بوده است. حتی در مقایسه با قسمت اول میزان بهبودِ انیمیشن و خصوصاً شخصیتهای انسانی بسیار جالب است. صحنه های عاطفی «هیکاپ» و «آسترید» نیز بسیار باورپذیر و جذاب شده است و همین یکی از نکات قوت این قسمت در مقایسه با قسمت قبل می باشد: چون در شمارۀ یک این عنوان تقریباً صحنۀ عاطفی مشخصی به جز در یه بخش دیده نمی شد. طراحی و گرافیک انیمیشن نیز تا زمان خودش یکی از بهترین ها محسوب میشود. موسیقی نیز جایی برای گله و حرف باقی نگذاشته است. اصلاً تعجب آور نیست که موسیقی فیلم دوم به همان اندازۀ موسیقی قبلی حماسی و شورانگیز است. زمان پخش نیز بسیار دقیق برنامه ریزی شده است، مثلاً زمانی که فیلم در صحنه های اکشن است موسیقی حماسی و خاصی به صدا درمی آید و همینطور وقتی فیلم عاطفی میشود موسیقی کاملاً درام و لطیف پخش میشود. موسیقی بی شک یکی از نقاطِ برجستۀ این فیلم است.

نمایش اسپویل
۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۷:۲۱

این قسمت به موضوعاتی خانواده، وفاداری و دوستی پرداخته. اکشن بیشتری هم نسبت به قسمت اول داره و تم داستان تاریکه. این قسمت هم جذاب و دیدنیِ، ولی بازم به قسمت اول نمیرسه.

نمایش اسپویل
۱۷ فروردین ۱۳۹۸ ۱۷:۰۴

عالییی یود

نمایش اسپویل