دانلود فیلم Melancholia 2011 (مالیخولیا) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Melancholia 2011

مالیخولیا

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۱۶ تیر ۱۴۰۲ ۲۰:۱۳

    اضافه شدن انکود جدید

    EbP

  • ۱۹ دی ۱۴۰۱ ۰۱:۰۷

    اضافه شدن انکود جدید

    RARBG, x0r

فارسی

English

خطر برخورد یک سیاره ی جدید و مرموز با کره ی زمین وجود دارد. در همین حین، رابطه ی نه چندان خوب دو خواهر به چالش کشیده می شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۰ آبان ۱۴۰۱ ۱۴:۰۵

ارزش وقت گذاشتن نداره مزخرف

نمایش اسپویل
۲۸ مهر ۱۴۰۱ ۰۹:۵۰

awliii bood , chet bebinin , 2 bar bebinid \ smth special\

نمایش اسپویل
۱۷ تیر ۱۴۰۱ ۰۹:۰۴

تم فيلم در كل بيماري رواني و نااميدي كه در فروپاشي دنيا ايجاد ميشه هست . اسم فيلم و اينكه در سه گانه افسردگي فون تريه گنجانده شده به نظر من مسئله ي بيماري رواني رو نسبت به اپوكاليپس و فروپاشي زمين ، بولد تر ميكنه . از طرفي واكنش هاي مختلف كاراكترها در مواجهه با نابودي زمين بسيار جالب بود . اوني كه اميد بيشتري ميداد ( و به نظر ميرسيد اگاهي بيشتري داره) خودش رو كشت ! اوني كه از همه بيمارتر و unstable تر بود حالا ارام و منطقي رفتار ميكرد و اوني كه به نظر عاقل و سالم بود، در مرز جنون دست به كارهاي هيستريك ميزد و غير قابل كنترل شده بود. از نظر نماد شناسي ، جابجايي قاب عكس ها ( و قرارداذن اون تصاوير معروف در طبقات روي ديوار ) توسط جاستين و اينكه چرا به جاي يك غار سحر اميز ، كاراكترها با ٨ چوب ،يك خيمه ميسازند (و بعد يك چوب اضافه ميشه و در مجموع ٩ چوب)، حاي بحث داره ، (اين نوع خيمه ها و اين اعداد در بعضي مناسك \"اليت\" ديده ميشه ). در اخر ، پايان بينظير فيلم ، با برخورد اون سياره زيبا به زمين به نظر من سعي داره اين اتفاق رو بيشتر با شكوه جلوه بده تا ترسناك ، من به شخصه وقتي سياره ماليخوليا به زمين برخورد كرد و در يك لحظه همه چيز از بين رفت و تصوير تاريك شد، اميدوار بودم اين \"پايان \" باشه. اگر حس شما هم همين بود ، به نظرم كارگردان به مقصودش رسيده .. و دارم به ارامشي كه بعد از اون صحنه داشتم فكر ميكنم. مثل ارامشي كه جاستين داشت .

نمایش اسپویل
۲ اسفند ۱۴۰۰ ۰۲:۴۴

با ندیدن این فیلم هیچ چیز خاصی رو از دست ندادید . ارزش دیدن و وقت گذاشتن رو نداره . توصیه نمیشه برای دیدن . خیلی فیلمهای بهتر از این هست . 5 از 10

نمایش اسپویل
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۰۳:۲۹

یک هفته بعد از دیدن این فیلم بعد سالها اومدم بنویسم با دیدن این فیلم مغزم منفجر شد و از ثانیه به ثانیه ش لذت بردم و بعضی سکانسارو صد بار دیدم و... ولی اولین کامنت کامنت شما بود. واقعا نمی دونم من به شخصه حس میکنم دیگه نمیتونم خیلی چیزارو تحمل کنم و سعی میکنم خودم رو تغییر بدم و اینده بهتری داشته باشم واسه شما هم ارزوی سلامتی و پایداری میکنم.

نمایش اسپویل
۲۷ مهر ۱۴۰۰ ۰۹:۲۹

خونم کم شد

نمایش اسپویل
بیشتر