دانلود فیلم True Grit 2010 (شهامت واقعی) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

True Grit 2010

شهامت واقعی

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ ۱۸:۴۸

    اضافه شدن انکود جدید

    KRaLiMaRKo, HiDt

  • ۱۸ آبان ۱۴۰۱ ۰۸:۴۲

    اضافه شدن انکود جدید

    PSA

فارسی

English

متی رز ۱۴ ساله به دنبال قتل پدرش بدست «تام چنی» تصمیم می گیرد تا به هر شکلی که شده انتقام پدرش را بگیرد. اما او نمی تواند به تنهایی با این جانی های خطرناک بجنگد، بنابراین او به سراغ یکی از بداخلاق ترین کلانترهای آمریکا به نام «روستر» می رود و از او خواهش می کند که در این سفر او را همراهی کند...

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۸ آذر ۱۴۰۲ ۰۶:۵۰

فیلم نامه عالی، کارگردانی عالی، انتخاب بازیگران خیلی خوب. در کل یه فیلم زنده است. به شدت توصیه میشه.

نمایش اسپویل
۱۵ اسفند ۱۴۰۰ ۲۳:۱۷

یه وسترن انتقامی بسیار جذاب با کاراکترهای بسیار عمق دار و مجذوب کننده و همینطور بازی های تماشایی.... من فیلم محصول سال 1969 شهامت واقعی با بازی جان وین رو ندیدم اما بازسازی اون فیلم که این فیلم باشه بی نظیره و بدجور به دل میشینه.... حتی کاراکترهای فرعی این فیلم هم دوست داشتنی خلق شدند و من مخاطب باهاش ارتباط برقرار کردم.... تنها ایرادی که تو این فیلم دیدم سکانس کل کل مارشال روستر کاگبرن و رنجر ایالتی تگزاس لباف بود که اولش بامزه بود ولی زیاد کشش دادن و به لوس بازی کشید وگرنه سکانس به سکانس این فیلم جون دار و جذاب خلق شده.... چقدر بازیگر 14 ساله نقش متی راس (هیلی استنفیلد) بازیش دلنشین بود جدا از کاراکتر باحالی که براش خلق کردند.... نمره ی من به این فیلم 8.1 از 10.

نمایش اسپویل
۷ شهریور ۱۴۰۰ ۱۹:۵۰

بازسازی برادران کوئن از فیلمی به همین نام و ساخته شده در 1969. حقیقتا با اینکه اون نسخه اصلی رو جان وین بازی کرده بود و بخاطرش اسکار و بفتا هم گرفته ، ولی این رو من خیلی بیشتر دوست داشتم.

نمایش اسپویل
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۲۱:۱۷

خیلی فیلم خوبیه. یکی از چیزایی که در مورد فیلمای کوئن‌ها دوست دارم اینه همیشه شخصیت‌های ماندگار و باحال میسازن توی فیلماشون، یعنی توی این فیلمایی که ازشون دیدم یکیش نبود که یه شخصیت بی‌روح و فراموش‌شدنی توش باشه، شخصیتا هم همیشه خاص و اوریجینالن و مثل فیلمای دیگه نیستن، کاری میکنن قشنگ حال کنی باهاش و بخای بازم ادامه فیلم رو ببینی و سرنوشت این شخصیت رو ببینی.

نمایش اسپویل
۲۰ فروردین ۱۴۰۰ ۲۲:۰۷

یه فیلم درست و حسابی

نمایش اسپویل
بیشتر