دانلود فیلم 50/50 2011 (۵۰/۵۰) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

50/50 2011

۵۰/۵۰

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۰۲ مهر ۱۴۰۲ ۱۹:۰۸

    اضافه شدن انکود جدید

    HiDt, x0r

  • ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ ۲۱:۳۶

    اضافه شدن انکود جدید

    Tigole, Prof

فارسی

English

فیلمی کمدی الهام گرفته از یک داستان واقعی, که درباره پسر 27 ساله ی ست که متوجه میشود به سرطان مبتلاست, و در ادامه شاهد تلاش های او برای غلبه بر این بیماری هستیم.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۹ فروردین ۱۴۰۰ ۰۰:۲۸

یه ترکیب خیلی خوب از درام و کمدی (بیشتر درام هست به نظر من) که هیچ اضافه کاری بی جهتی نداره و خیلی ساده و زیبا چالشهای مقابله با سرطان رو برای بیمار و اطرافیانش نشون میده. نقش اول بازی بی نظیری داره. پیشنهاد میکنم ببینید.

نمایش اسپویل
۱۱ آبان ۱۳۹۹ ۲۰:۰۸

ترکیب خیلی قشنگی از درام و کمدیه داستان جالبی برام داشت و پیشنهاد میشه 8/10

نمایش اسپویل
۲۷ تیر ۱۳۹۹ ۱۹:۲۰

به قول یکی از کاربرا که کامنت گذاشته، فیلم با داستان سرطان زیاد ساخته شده که عاشقانه بوده ولی این فیلم ته رفاقت و مرام و معرفت بود و یکجورایی خاص میکنه این فیلم رو. ولی اگر فیلم با داستان سرطان و عاشقانه درجه یک خواستید ببینید" The Fault In Our Stars " خیلی قشنگه.

نمایش اسپویل
۱۵ تیر ۱۳۹۹ ۲۳:۴۰

واقعا از دیدن فیلم لذت بردم :) / فوق العاده بود / خواستم فیلمی ببینم که خستگی از تنم بره و حالم خوب شه و میتونم بگم این فیلم یکی از بهترین گزینه هاست :) / بازیگرا عاااالین مخصوصا جوزف گوردون لویت و ست روگن (این بشر دیگه روانیه :)) / از soundtrack فیلم خوشم اومد بنظرم خوب بود / در کل از اینکه این سبک زیاد پرداخته نشده یا حداقل فیلم زیاد خوبی در موردش ندیده بودم خیلی باحال بود برام / ببینید و لذت ببرید :))) نمره هم دیگه نمیدم لذتو از بین میبره :) (اینم بگم اخرش : در کل به نظر من یه سری فیلم هست که نمره imdb شون بین 7 تا 8 هست و خیلی underrated هستن این یکیشونه :(

نمایش اسپویل
۱۲ تیر ۱۳۹۹ ۱۰:۴۷

فیلم خوب با ی داستان سر راست و پرداخت عالی. با این فیلم آدم قدر دوستای صمیمیش رو بیشتر میدونه. داشتن ی رفیق پایه از هر چیزی تو زندگی واجب تره. جوزف گوردون و ست روگن خیلی خوب باهم مچ بودن تو فیلم. پیشنهاد میشه، ببینید و لذت ببرید دوستان?

نمایش اسپویل
بیشتر