دانلود فیلم A Prophet 2009 (پیامبر) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

A Prophet 2009

پیامبر

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ ۲۰:۵۹

    اضافه شدن انکود جدید

    EPSiLON, EbP, BeiTai

  • ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ ۱۹:۳۵

    اضافه شدن پخش آنلاین

    حل مشکل زیرنویس

فارسی

English

پس از اینکه «مالک» برای گذراندن دوران محکومیت‌ش به زندان می‌افتد، از طرف مافیای زندان یعنی «سزار لوجیانی» مامور می‌شود تا یک عرب را به قتل برساند. «مالک» مجبور می‌شود این کار را انجام دهد اما روزی که با فرد مورد نظر از نزدیک دیدار می‌کند، مسیر زندگی‌اش کاملا عوض می‌شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۶ مرداد ۱۴۰۱ ۲۰:۲۷

عالی نیست، ولی خوب هست ارزش دیدن داره به شرطی که حوصله فیلم طولانی دیدنو داشته باشید

نمایش اسپویل
۱۵ خرداد ۱۴۰۰ ۰۰:۱۰

فیلم واقعا زیبا بود دوستی و رفاقت و وفاداری رو تشبیه کرده به مذهب در کنار پسری که خودشو درگیر مافیای بزرگ میکنه بشدت پیشنهاد میشه

نمایش اسپویل
۴ آبان ۱۳۹۹ ۱۸:۵۳

فیلمی به شدت مضخرف . با این مسئله که از همون اول اخرش معلوم بود مشکلی ندارم منتهی منتظر بودم ببینم روند داستانیش چطور به اون اخرش ختم میشه که کاملاا چرت بود.من نمیدونم چطور از همچین فیلمی تعریف میکنید .این کجاش فیلم فرا مذهبی و فرا فلسفه بود به قول خودتون اخه. من تا حالا متعقد بودم فیلم بد نداریم تا زمانی که اینو دیدم.

نمایش اسپویل
۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۷:۳۱

یه فیلم خوش ساخت و فوق العاده تماشایی 9 ار 10 واقعا زیباست این فیلم یک فیلم فلسفی و فوق العاده قوی از لحاظ فیلمنامه ای سپاس از 30نما

نمایش اسپویل
۸ فروردین ۱۳۹۹ ۱۹:۴۸

آگه یک بیننده گیشه مثل من هستید و دلتان میخواد ساعتی سرتان گرم شود و لذت ببرید شاید این گزینه مناسب شما نباشد ، بیشتر فیلم در فضای زندان میگذرد ، حرف زیاد میزنند صحنه های اکشن خیلی زیادی به جز چند مورد ندارد، البته انکار نمیکنم داستان قوی دارد ، انکار نمیکنم روند فیلم خوب است ، اما به عنوان یک ببیننده گیشه بهتر است انتخاب اولتان برای پر کردن وقتتان نباشد.

نمایش اسپویل
۲۸ مهر ۱۴۰۰ ۱۶:۴۵

ممنون بابت نظرت.

نمایش اسپویل
۷ خرداد ۱۴۰۰ ۱۹:۵۴

یه نظر خوب تو بخش نظرات

نمایش اسپویل
بیشتر