دانلود فیلم Law Abiding Citizen 2009 (شهروند مطیع قانون) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Law Abiding Citizen 2009

شهروند مطیع قانون

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ ۲۲:۲۱

    اضافه شدن انکود جدید

    d3g, LAMA

  • ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ ۱۹:۴۴

    اضافه شدن کیفیت جدید

    4K SPHD

فارسی

English

«کلاید شلتون» که چند سال قبل همسر و دخترش توسط یک گروه تبهکار به طرز فجیعی کشته شده اند پس از سال ها متوجه می شود که سیستم قضایی قصد دارد قاتل خانواده اش را طی یک توافق امنیتی و معامله با تبهکاران آزاد کند. او تصمیم میگیرد تا خود انتقام همسر و دخترش را بگیرد و علاوه بر قاتلان تمامی افرادی که اجازه ی آزادی آنها را داده اند نیز مورد حمله و انتقام خود قرار می دهد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۳ بهمن ۱۴۰۲ ۰۲:۴۷

پایان فیلم خیلی خوب بود و واقعی با اینکه اون چیزی نبود که من دوست داشتم.اما در آخر فیلم گفت عدالت هبچ وقت به طور کامل اجرا نمیشه.ظالم همیشه سالم

نمایش اسپویل
۱۴ فروردین ۱۴۰۲ ۱۴:۱۰

فوق العاده اس اصلا خسته کننده نیس هم داستان قوی داره هم اکشن خوبی سکانس قتل تو زندان عالی بود

نمایش اسپویل
۱۹ خرداد ۱۴۰۱ ۲۲:۲۵

فیلم به لحاظ هیجان چیزی کم نداره و شخصیت زخم خورده از سیستم قضایی در این فیلم هم بسیار باهوشه و خیلی عالی بهش پرداخته شده اما این فیلم چندین ایراد نابخشودنی داره برای همین تو راتن تومیتوز نمره پایینی از منتقدان دریافت کرده.... اولا تدوین فیلم چندین جا ایراد داره دوما کسی که همسر و فرزندش رو از دست داده وقتی که با وکیلش مواجه میشه خیلی عادی لبخند نمیزنه که در اون سکانس بازی عجیبی از جرارد باتلر دیدیم سوما آخر فیلم در عین اینکه باهوشی کلاید شلتون (جرارد باتلر) برای مخاطب شگفت آور بود ولی از طرف از جناب آقای وکیل که جلوتر دادستان ایالت پنسیلوانیا میشه استعدادی ازش در طول فیلم ندیده بودیم که یهویی دست کلاید رو میخونه و از اون مضحک تر آتیش زدن زندان و زندانی پایانی مسخره و بسیار مضحک برای فیلم بود!!!! این آقای وکیل فیلادلفیایی ما نیک رایس (جیمی فاکس) هم که فاسد بود و تخم انتقام رو در کلاید شلتون کاشت اصلا هیچی به هیچی تازه موفق هم شد!!!! موسیقی پایانی فیلم بارها در صدا و سیما در برنامه های متفاوت دیدیم.... نمره ی من به این فیلم 7.4 از 10.

نمایش اسپویل
۳ آبان ۱۳۹۹ ۱۴:۵۵

یک فیلم جنایی واقعا تماشایی که خیلی حساب شده و جذاب پیش میره خیلی لذت بردم از تماشاش و حتما توصیه میشه برای تماشا 9 از 10 ضمن اینکه بهترین ترجمه ی هماهنگ با این فیلم رو از لینک زیر میتونید دریافت کنید https://subscene.site/subtitles/law-abiding-citizen/farsi_persian/880462 با سپاس فراوان از 30نما

نمایش اسپویل
۲۸ دی ۱۳۹۸ ۰۹:۱۰

"بنا به تجربه درسی که با خون همراه نباشه به زودی فراموش میشه"، کسانی که علاقه به ژانر معمایی و رازآلود دارن پیشنهاد میشه نگاه کنن.

نمایش اسپویل
بیشتر