دانلود فیلم The Skin I Live In 2011 (پوستی که در آن زندگی می‌کنم) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

The Skin I Live In 2011

پوستی که در آن زندگی می‌کنم

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ ۱۷:۳۹

    اضافه شدن کیفیت جدید

    BluRay REMUX

  • ۲۱ دی ۱۴۰۱ ۲۳:۴۸

    اضافه شدن انکود جدید

    afm72

فارسی

English

یک جراح پلاستیک ماهر به نام «رابرت لدگارد» ( آنتونیو باندراس ) که از گذشته ی غمناکش رنج می برد، بعد از سوختن همسرش در آتش، پوستی ترکیبی می سازد که در برابر هر نوع آسیبی مقاوم است. او این پوست را روی یکی از بیمارانش آزمایش می کند، که زنی مرموز است و با تراژدی او در گذشته نیز بی ارتباط نیست...

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۹ آذر ۱۴۰۲ ۱۵:۵۱

فوق العاده جذاب . فیلمنامه قوی و خلاقانه . لیاقت نمره 8 رو حداقل داره

نمایش اسپویل
۲۳ مرداد ۱۴۰۱ ۱۲:۵۱

فکر میکردم خیلی باید خفن تر از این حرفا باشه ولی پر از تناقض بود به نظرم این فیلم!!! پشیمون نیستم از دیدنش ولی خیلی خوشحالم نیستم که دو ساعت وقت گذاشتم.

نمایش اسپویل
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۹:۵۵

قبل از اینکه فیلم رو ببینم اومدم نظرات بقیه رو خوندم و حجم زیاد نظرات منفی داشت منو از دیدن فیلم منصرف میکرد اما دیدمش و تمام طول دو ساعت فیلم محو صفحه نمایش بودم، از موسیقی زیبا گرفته تا بازی خوب و ویژگی های بصری چشم نواز مثل باقی فیلمای آلمادوار کاری کرد تا ازین فیلم نهایت لذت رو ببرم...دوستان اینکه فیلم رو دوست ندارید هیچ اشکالی نداره و باب سلیقه تون نیست ولی وقتی میاین به این اثر فاخر بد و بیراه میگید اوج کج سلیقگی شما رو میرسونه :)))

نمایش اسپویل
۶ مرداد ۱۴۰۱ ۱۸:۲۱

چقدر یه فیلم میتونه خاص باشه

نمایش اسپویل
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۵:۴۲

فیلم خوب حوصله سربر کاش یه مدلی میساختن هیجانش بیشتر بود یا دوست داشتنی تر بود

نمایش اسپویل
۱۳ آبان ۱۴۰۲ ۱۶:۵۹

بعضی فیلما ساخته میشن تا پیام خاص یا نوعی خلاقانه از زیرژانر رو‌نشون بدن. همه فیلمها قرار نیست هیجان انگیز ساخته بشن اگر سلیقه شما هیجان میخواد همون فیلمای هالیوود رو ببینید چرا اومدید سمت آلمادوار!!!! این فیلم یک نمونه شکنجه رو‌نشون میده. ما فیلم در رابطه با شکنجه زیاد داریم ولی قطعا این فیلم در نوع خودش بی‌نظیر بوده.

نمایش اسپویل
۱۲ اسفند ۱۴۰۰ ۱۴:۳۲

یکی از شاهکارهای سینمای اسپانیا با موضوعی منحصر به فرد. اواخره فیلم جوری سورپرایز میکنه که مخاطب اصلا انتظارشو نداره و ذهنش درگیر میشه. این فیلم برنده ی جوایز زیادی شده از جمله جایزه BAFTA بهترین فیلم غیر انگلیسی زبان. در کل هرچی از خاص بودن و زیبایی این فیلم بگم کمه.

نمایش اسپویل
بیشتر