دانلود فیلم Zombieland 2009 (سرزمین زامبی) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Zombieland 2009

سرزمین زامبی

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ ۲۲:۲۳

    اضافه شدن انکود جدید

    UnKn0wn, LAMA, x0r

  • ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ ۱۳:۲۴

    اضافه شدن انکود اختصاصی سی‌نما

فارسی

English

یک دانشجوی خجالتی سعی دارد به خانواده‌اش در اوهایو برسد، یک مرد خشن عشق اسلحه بدنبال آخرین توئینکی می گردد، و دو خواهر در تلاشند تا به یک شهر بازی برسند. همه آن‌ها در حالی مسیرشان را می پیمایند که کل امریکا از زامبی‌ها پر شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۳ آبان ۱۳۹۹ ۱۲:۳۰

فیلم بدی نیست ولی بایذد بلافاصله بعدش قسمت دومشو ببینین چون قسمت اول داستان خاصی نداره...بازی ها و زامبی ها خوبن ولی داستان تو قسمت دوم شروع میشه تازه

نمایش اسپویل
۱۴ بهمن ۱۳۹۸ ۰۱:۲۳

خوشبختانه «روبن فلیشر» و همکارانش در «زامبی‌لند» بلاتکلیف نبوده‌اند؛ فیلم نه یک کمدی ناخواسته است و نه اجرایی خام‌دستانه دارد. «زامبی‌لند» سعی می‌کند روی مرز باریک کمدی و وحشت راه برود؛ تلاشی که همیشه هم مثمر ثمر واقع نشد، اما کلیتِ کار، قابلِ قبول است. با «زامبی‌لند» می‌توانیم در برابر صرف مدت زمانی کم‌تر از یک ساعت و نیم، هیجان‌زده و سرگرم شویم و بخندیم! «زامبی‌لند» هم‌چون فیلم‌ترسناک‌های به‌دردبخور، افتتاحیه‌ی درگیرکننده و جذابی دارد. ما از طریق دیدن تصاویری از یک ایالات متحده‌ی بلبشو و زامبی‌زده و شنیدن متنی بامزه که با لحن بامزه‌تری توسط «جسی آیزنبرگ» ادا می‌شود، وارد جهان آخرالزمانیِ «زامبی‌لند» می‌شویم! بعد از این شروع کنجکاوی‌برانگیز، می‌رسیم به تیتراژی فکرشده و تماشایی متشکل از ۱۵ پلان اسلوموشن از زامبی‌ها یا بخت‌برگشته‌هایی که به‌نحوی خنده‌دار به چنگ زامبی‌ها گرفتار شده‌اند! علی‌رغم خون غلیظ و چندش‌آوری که از دهان زامبی‌ها بیرون می‌جهد، مقدمه‌ی پیش‌گفته و تیتراژ حاضر باعث می‌شوند تا حسابی اشتها و انگیزه‌مان برای دیدن فیلم بالا برود! همچنین «زامبی‌لند» به تبعیت از فیلم‌ های ترسناک‌، غافلگیری‌های مخصوص به خودش را نیز دارد که جهت اسپویل نشدن، چیزی نمی گویم و بهتر است خودتان ببینید.

نمایش اسپویل
۱ بهمن ۱۳۹۸ ۱۵:۲۱

بهترین فیلم راجب زامبی تاریخ واقعا قشنگ و سرگرم کننده بود

نمایش اسپویل
۲۳ دی ۱۳۹۸ ۱۵:۳۳

عالی

نمایش اسپویل
۱۲ دی ۱۳۹۸ ۲۳:۴۸

هیچی واسه گفتن نداشت واقعا حوصله سر بر بود گول امتیاز و بازیگرارو نخورید

نمایش اسپویل
بیشتر