دانلود فیلم 4 Months, 3 Weeks and 2 Days 2007 (۴ ماه ، ۳ هفته و ۲ روز) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

4 Months, 3 Weeks and 2 Days 2007

۴ ماه ، ۳ هفته و ۲ روز

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ ۲۳:۵۲

    اضافه شدن انکود جدید

    PaHe

  • ۰۱ آبان ۱۴۰۱ ۲۱:۵۸

    اضافه شدن انکود جدید

    EA

فارسی

English

سال ۱۹۸۰، رومانی. «گابیتا» (واسیلیو) باردار است و می خواهد به کمک دوستش، «اوتیلیا» (مارینکا) به طور غیر قانونی سقط جنین کند...

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱ فروردین ۱۴۰۲ ۱۴:۰۷

به شدت ارزش دیدن داره .

نمایش اسپویل
۱۲ خرداد ۱۴۰۱ ۱۶:۵۲

یه فیلم عالی، خیلی عالی.

نمایش اسپویل
۷ اسفند ۱۳۹۸ ۱۸:۰۳

این فیلم روایتگرِ نوعِ تعاملاتِ رومانیِ درگیرِ کمونیسمه که اختصاصا به مساله‌ی سقط جنین پرداخته. آدم‌ها در این جامعه و این عصر، سرد و خودخواهند که قطعا از نوع تسلط حکومت ناشی شده. دو بازیگر اصلی که اوتیلیا و گابیتا نام دارند و دوست هم هستند بیانگر دو تیپ متفاوت شخصیتی‌اند گابیتا که قصد داره سقط جنین رو انجام بده اما ترسو، دروغ‌گو و ضعیفه و اوتیلیا که بدون وجود کمک‌هاش این کار ممکن نمیشد شجاع و مقاومه. شخصیت پردازی، نحوه‌ی روایت، دیالوگ‌ها، لوکیشن‌ها و فیلم‌برداری در برآوردن قصد کارگردان، موفق بودند و ما در جریان فیلم شاهد تصویری کلی با پرداختن به موضوعی انحصاری در این جامعه هستیم.

نمایش اسپویل
۳ شهریور ۱۴۰۱ ۰۶:۳۶

با احترام، بعید می‌دونیم با مفهوم کمونیسم آشنا باشید. کمونیسم با دو رکن تعریف می‌شه: 1- مالکیت اشتراکیِ (نه دولتی) ابزار تولید. 2- نبودِ دولت حالا جریانات فکری مختلفی داره که اختلاف‌هایی دارند (کمونیستایی که به مالکیت دولتی به عنوان پلی به جامعه‌‌ی کمونیستی اعتقاد دارند، یا کمونیست‌هایی که از همون ابتدا دولت رو نفی می‌کنند)، اما اون دو اصل ثابته. نکاتی مثل روحیه‌ی جمعی (که شما سرد می‌دونید) به کمونیسم ارتباط چندانی نداره. بلکه سنتزِ برخوردِ میانِ فرهنگ شرق اروپا و دولتِ توتالیتره. نهایتا می‌شه اون رو به اندیشه‌ی حزب‌محورِ لنینیستی پیوند زد، نه به مفهومی به گستردگی و تنوعِ درونیِ کمونیسم.

نمایش اسپویل
۲۵ مرداد ۱۳۹۸ ۱۵:۱۲

عاااااالی

نمایش اسپویل