دانلود فیلم The Visitor 2007 (بازدیدکننده) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

The Visitor 2007

بازدیدکننده

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ ۲۳:۳۹

    اضافه شدن انکود جدید

    RARBG

  • ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ ۲۰:۰۱

    اضافه شدن انکود اختصاصی سی‌نما

فارسی

English

«والتر» استاد دانشگاهی است که زندگی کسل کننده ای دارد. او برای شرکت در یک کنفرانس به نیو یورک میرود، اما پی می برد که یک زوج جوان در آپارتمان او اقامت دارند و ...

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۵ دی ۱۴۰۰ ۰۰:۱۸

بسیار عالی بود خیلی فیلم رو دوست داشتم بازیگری ها عالی بودن و فیلمنامه درگیر کننده با اینکه درام بود و خسته کننده بودن با اینکه برای این سبک چیز طبیعیه ولی اصلا حس خستگی به ادم‌نمیداد ولی ادم افسوس میخوره که دیگه از این فیلما این روزا درست نمیشه بعضی وقتا ادم فکر میکنه سینما داره به بیراهه میره و فقط به فکر اقتصادی شدنه و فیلم های زیبایی که واقعیت جامعمون رو درک کنیم مثل این از بین میره

نمایش اسپویل
۸ دی ۱۳۹۸ ۱۳:۴۲

یه درام زیبا و دل نشین با ریتم عالی. به قول دوستان آدم دلش نمیاد از پای فیلم پاشه. انتخاب ریچارد جنکینز برای این نقش عالی بود ??

نمایش اسپویل
۲۴ دی ۱۳۹۷ ۲۲:۲۷

این فیلم واقعا زیبا رو حتما ببینید چون با دیدنش یه حس و حال زیبا رو تجربه میکنن.فیلم ریتم کند ولی به شدت جذابی داره. و همچنین بقییه فیلم های این کارگردان رو هم ببینید که اونها هم عالی هستند.

نمایش اسپویل
۳۰ آذر ۱۳۹۷ ۲۰:۵۲

یک فیلم زیبا و شاعرانه. ریتم فیلم کند هست. اما من از اواسط فیلم دیگه حاضر نبودم از پای فیلم بلند بشم. خیلی دلم میخواست فیلم ختم خوشی داشته باشه.اما واقعیت بهرصورت چیز دیگری است. باوجودی که فیلم مال اا سال پیش است اما داستان با این روزگار ما همخوانی دارد. بازیگر فیلم ریچارد جنکینز خیلی خوب بازی کرده.

نمایش اسپویل