دانلود فیلم The Darjeeling Limited 2007 (دارجلینگ محدود) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

The Darjeeling Limited 2007

دارجلینگ محدود

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۲۰:۵۶

    اضافه شدن انکود جدید

    SARTRE Criterion

  • ۱۷ دی ۱۴۰۱ ۲۳:۰۵

    اضافه شدن انکود جدید

    x0r, RARBG

فارسی

English

سه برادر آمریکایی که یک سال است با هم صحبت نکرده اند، تصمیم می گیرند با هم با قطار به سراسر هند سفر کنند، تا دوباره پیوند برادری شان را مثل گذشته محکم سازند. اما...

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۷ مهر ۱۴۰۱ ۱۱:۲۷

این فیلم وس اندرسون خیلیی بهتر از فیلم قبلیشه (The Life Aquatic with Steve Zissou 2004) و هم خیلی خیلی قاب بندی و ترکیب رنگ و جلوه بصری فیلم خوب شده و هم داستان بهتری داره. برای یک دفعه دیدن خیلی خوبه.

نمایش اسپویل
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۰۵:۱۷

موسیقی متن زیبایی داشت, فیلم جالبی بود. 6/10

نمایش اسپویل
۲۰ خرداد ۱۴۰۰ ۱۸:۳۷

در یک کلام بگم فوق العاده بود، کارهای وس اندرسون به شدت موسیقی متن، فیلمبرداری و فضای جالبی داره. در مورد فیلم هم بگم از اون دسته فیلم هاست که ما یه جورچین بهم ریخته داریم که اینجا همون رابطه 3 برادر فیلمه ولی به مرور همه چی مرتب تر و کامل تر میشه و در آخر فیلم شما هم مثل کاراکترهای فیلم حس رهایی پیدا میکنید.

نمایش اسپویل
۱۴ بهمن ۱۳۹۸ ۱۱:۰۷

موسیقی متن فیلم در توافق عجیبی با فضا و رنگ‌ها قرار داشت. این که در هند فیلم‌برداری شده بود و گوشه‌ای از فرهنگشون رو به نمایش می‌گذاشت جالب بود. در کل میشه بهش گفت: یک ماجراجویی آرام که سعی داشت عنصر مرده‌ی اعتماد رو زنده کنه.

نمایش اسپویل
۱۳ اسفند ۱۳۹۷ ۲۲:۲۳

فیلم بدی نبود و برای یه بار دیدن خوبه. موسیقی متن زیبایی داشت و ترکیب رنگ ها تو سکانس های مختلف به خصوص قطار خوب بود. داستانش هم زیاد کمدی نبود.

نمایش اسپویل