دانلود فیلم The Tree of Life 2011 (درخت زندگی) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

The Tree of Life 2011

درخت زندگی

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۲۳ آبان ۱۴۰۲ ۱۳:۱۲

    اضافه شدن انکود جدید

    LoRD, HiDt, ZQ

  • ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ ۱۸:۴۸

    اضافه شدن انکود جدید

    KRaLiMaRKo Extended Criterion

فارسی

English

داستان خانواده ای در سال ۱۹۵۰،‌ در تگزاس آمریکا. فیلم ماجرای زندگی پسر بزرگ خانواده، «جک» (شان پن) را دنبال می کند، از دوران کودکی، تا زمانی که به مردی بالغ تبدیل شده و سعی دارد رابطه اش با پدرش (برد پیت) را بهبود بخشد. جک خودش را در دنیای مدرن گم کرده است و به دنبال جوابی برای سوال‌هایش در مورد حقیقت و معنای زندگی می گردد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۸ آبان ۱۴۰۲ ۲۳:۱۹

تموم شد؟ خیلی تأثیرگذار بود! :))) شیفت + دیلیت تمام

نمایش اسپویل
۹ مرداد ۱۴۰۱ ۱۹:۴۴

اولاش که کهکشان و اینچیزا رو نشون میده تحملش سخته ولی وقتی میرسه به خاطرات کودکیش جالب میشه .

نمایش اسپویل
۶ آذر ۱۳۹۸ ۰۲:۱۱

واقعا چرا باید بیست دقیقه از زمان یک فیلم اختصاص داده بشه به تصاویری مستند گونه از پیدایش زمین و حیات ؟واقعا سبک ساخت این فیلم درک نکردم.انگار کارگردان از قصد میخواد حوصله مخاطب سر ببره.به نظرم ژانر مستند کاملا برازندشه.پیام فیلم کاملا زیباو خوب بود ولی مزخرف ترین شکل ممکن برای انتقالش به مخاطب بود.اون دوستی که نظر گذاشته و این فبلم مزخرف رو با فیلم چشمه آرنوفسکی مقایسه کرده و حتی این فیلم برتر از اون دونسته بنظرم یبار دیگه باید بشینه به قول خودش چشمه رو از اول ببینه.مقایسه بنز و پرایده.

نمایش اسپویل
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۰۰:۱۱

اگه گفتم ژانر مستند برازندشه به نوعی انتقاد کردم از این نوع فیلم سازی.فیلمی اگر خوش ساخت باشه هرچقدر هم روند کندی داشته باشه بازم جذابه.فیلم اودیسه میخواست به نوعی آفرینش و تکامل انسان به تصویر بکشه تا برسه به بحث اصلی و پیشرفت انسان.خیلی موافق نبودم ولی خب به موضوع فیلم ربط داشت و من مشکلی با این قضیه نداشتم ولی توی فیلم درخت زندگی اصلا نتونستم نوع شروع فیلم به این صورت درک کنم.حالا کاری به ادامش ندارم که تموم کردنش هم سخت بود.مطمئنا مالیک کارگردان بزرگیه ولی نوع فیلم سازیش مورد پسند من نیست.و در آخر هم شما درست می فرمایید،خیلی از فیلم ها توی سینما هستن که به این سبک ساخته شدن و مخاطبان خاص خودشون دارن.

نمایش اسپویل
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۵:۵۲

این که ژانر مستند برای این فیلم مناسبه رو اصلا موافق نیستم درسته فیلم حوصله سر بری هستش ولی خب مثلا 2001 اودیسه هم شما در نظر بگیری بخش زیادی از ابتدای فیلم در مورد نظریه هایی هست که در مورد مراحل اولیه تکامل انسان وجود داره و فقط در انتها با ورود اون جسم به داستان ربط پیدا می کنه البته بگذریم که ادامه هم خیلی حوصله سر بر هست(شخصا اون فیلم رو فقط به خاطر نبوغ کارگردان در به تصویر کشیدن سفر فضایی اون هم یک سال پیش از سفر به ماه و موسیقی متن فوق العاده فیلم تونستم تحمل کنم) البته من قصد مقایسه این دو فیلم رو ندارم ولی از نظر حوصله سر بر بودن اگر بگیم خیلی فیلم وجود داره که با نظر شما دیگه فیلم نیست مستنده

نمایش اسپویل
۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ۲۳:۴۲

روزها فکر من این است و همه شب سخنم که چرا غافل از احوال دل خویشتنم ‌‌ از کجا آمده‌ام آمدنم بهر چه بود به کجا میروم آخر ننمایی وطنم . . . کیست آن گوش که او می‌شنود آوازم یا کدام است سخن می‌کند اندر دهنم ‌‌‌ کیست در دیده که از دیده برون می‌نگرد یا چه جان است نگویی که منش پیرهنم ‌‌‌ تا به تحقیق مرا منزل و ره ننمایی یک دم آرام نگیرم نفسی دم نزنم . . . «مولانا»

نمایش اسپویل
۲۸ آبان ۱۴۰۲ ۲۳:۲۰

این شعر از مولوی نیست اصلا به اشتباه اسم مولوی در رفته

نمایش اسپویل
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۵:۱۲

به به لذت بردم

نمایش اسپویل
۲۰ تیر ۱۳۹۷ ۱۰:۴۴

The Tree Of Life 2011 درخت زندگی ۲۰۱۱ پدری خشمگین و مقتدر، مادری مهربان و بخشنده، این دو نمادی از خدا یا طبیعت که چهره‌های خود را در موقع مناسب نشان می‌دهند و فرزندی که نمی‌داند چرا و چنین آنها کاری‌های که نهی می‌کنند، خود انجام می‌دهد. فرزند می‌خواهد پدرش نباشد وقتی او نیست همه چیز بهم می‌ریزد شرم درونیش به بی‌شرمی تبدیل می‌شود و برادری که بعدها می‌میرد و خانواده ای که ساخته شده به درون خویش می‌رود و تردید تمام وجود پسر را می گیرد. ساده ترین موضوعات در فیلم درست و به جا پاسخ داده می‌شود از یک در بهم زدن ساده تا پیداش و خلقت، فیلم تصاویر بی بدیلی از طبیعت و پیدایش خلقت دارد که داستان معمول خود را دارد ولی درونش روایتی از زیست انسانی و رنج و درد و خوشی های اوست. اما درخت این نماد گناه آدم و حوا که در تمام آیین‌ها و مذهب‌ها شکل و شمایلی دارد و نمادی از زیستن انسان در جهان است، تماشاچی را غرق در این مفهموم پرمعنی می‌کند ولی بدون دانستن این موضوع با این فیلم به این موضوع پی می‌بریم چون فیلم حرفش همین است شجره الحیاة عنوان در متون اسلامی برای این مفهوم است ولی حافظ بهترین توصیف را از این درخت دارد. پدرم روضه رضوان به دو گندم بفروخت ناخلاف باشم اگر من جویی نفروشم این فیلم از ترنس مالیک با بازی برد پیت و جسیکا چستن و شون پن رو در شرایط آرامش ببنید و لحظه‌های را در فکر فرو روید. اگر از این فیلم خوشتان آمده #پیشنهاد_میکنم فیلم سوروئال #چشمه از دارین آرنوفسکی را هم ببنید ولی این فیلم از آن زیبا تر است. ✍️ #نوشته_مهدی

نمایش اسپویل