دانلود فیلم My Father and My Son 2005 (پدرم و پسرم) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

My Father and My Son 2005

پدرم و پسرم

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۲۴ تیر ۱۴۰۱ ۲۱:۴۹

    اضافه شدن پخش آنلاین

    رفع مشکل زیرنویس پخش آنلاین

  • ۰۸ تیر ۱۴۰۱ ۱۶:۱۱

    اضافه شدن انکود اختصاصی سی‌نما

فارسی

English

"سدیک" جوانی سرکش است که در دانشگاه به فعالیتهای سیاسی مشغول بوده و تبدیل به یک خبرنگار جناه چپ در دهه 70 می شود در حالی که پدرش دوست داشته او مهندس کشاورزی شده و کنترل مزرعه خانوادگی شان را به عهده بگیرد.در صبح 12 سپتامبر سال 1980 وقتی کشور درگیر یک کودتا است آنها نمی توانند خود را به بیمارستان و پزشک برسانند و...

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۵ مرداد ۱۳۹۹ ۰۱:۰۲

واقعا فیلم بدی بود بازی ها خیلی عادی موضوع خیلی عادی بزور تا وسطای فیلم دیدم بقیشو تند تند رد کردم فیلمای درجه ۳ ایرانی از این بهترن حالم بد شد جدا???

نمایش اسپویل
۴ مرداد ۱۳۹۹ ۲۲:۴۹

بی نهایت عالی... از دستش ندین

نمایش اسپویل
۲۸ خرداد ۱۳۹۹ ۱۶:۵۷

نمیدونم آخه مگه یه فیلم چقدر میتونه قشنگ و تأثیرگذار باشه که هر وقت که این فیلم رو دیدم کم کمش توی چهار پنج جاش اشکم به پهنای صورتم در اومد و ناخودآگاه اهمیت خانواده رو یادآور شدم به خودم ، موسیقی فیلم که یه اثر ماندگار از اوانتیا ربوتسیکا هستش قشنگ حس فیلم رو به بیننده انتقال میده و خب فکر کنم روی ماها که فرهنگ نزدیک تری با ترکیه ای ها در زمینه دیدمون به خانواده داریم اثرش بیشتره ، واقعا قابل مقایسه با بعضی از سریال ها و فیلم های آبکی ترکیه ای نیست .

نمایش اسپویل
۷ تیر ۱۳۹۹ ۲۱:۲۵

کاملاً با شما هم‌نظر هستم. من طی دو سال گذشته بارها این فیلم را نگاه کرده‌ام و هر بار کلی گریه کردم باهاش. از طرف دیگه بازیگران فوق‌العاده‌ای هم داره. علی‌الخصوص پسربچه کوچولوی فیلم واقعاً عالی بازی کرده. آنقدر دوست‌داشتنی هست که من واقعاً آرزو می‌کردم فرزندی شبیه به اون داشته باشم.

نمایش اسپویل
۲۸ فروردین ۱۳۹۹ ۱۲:۳۰

وقتی اسم فیلم و خلاصه ی داستان رو خوندم از بس این مدل فیلم رو دیده بودم کلیات داستان برام مشخص بود با خودم گفتم یه فیلم ترکی با موضوع کلیشه ای مگه چی داره که توی 250 تای imdb رتبه ی 150 رو داره من تا حالا بعد از دیدن یه فیلم تلخ شده بود تو خودم برم و چند وقت بهش فکر کنم ولی تا حالا یه بارم نشده بود بغض کنم یا حتی گریه کنم ولی توی این فیلم چهار دفعه گریه کردم درسته این یه موضوع کلیشه ایه ولی بهترین فیلمیه که با این موضوع ساخته شده بازی ها که فوق العاده بود از اون بچه ی کوچک گرفته تا اون زنی که کلا سه چهار دقیقه توی فیلمه همگی به خوبی احساسشون رو به مخاطب منتقل میکنن داستان فیلم بی نقص بود و در پایان بعد از دیدن این فیلم از اینکه بعضی وقت ها با پدرم جر و بحث میکنم احساس شرم میکنم

نمایش اسپویل
۱ فروردین ۱۳۹۹ ۱۰:۳۷

فیلم به راحتی اشکتون رو در میاره، خیلی تلخه و البته فیلم خوبیه

نمایش اسپویل
بیشتر