دانلود فیلم Kabhi Alvida Naa Kehna 2006 (هرگز نگو خداحافظ) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Kabhi Alvida Naa Kehna 2006

هرگز نگو خداحافظ

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۰۹ شهریور ۱۴۰۰ ۱۷:۰۸

    اضافه شدن پخش آنلاین

  • ۲۷ آبان ۱۳۹۹ ۱۲:۴۴

    اضافه شدن انکود اختصاصی سی نما

فارسی

English

«دِو» (شاهرخ خان) در آمریکا زندگی می کند و یک بازیکن فوتبال است. او با «ریا» (پریتی زینتا) ازدواج کرده که بعنوان مدل با یک مجله کار می کند. دِو از ناحیه پا مسدوم میشود و در حالی که مجبور است تمام مدت را در خانه بماند، به ریا وابسته می شود. طولی نمی کشد که او به همسرش مشکوک می شود و فکر می کند او با مردی بنام «ریشی» (آبیشک باچان) ارتباط دارد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۴ آذر ۱۴۰۰ ۱۴:۴۶

این یکی از خاطره انگیزترین فیلمهای هندی برای من هست و همچنین یکی از قویترین ها بنظرم. لوکیشن عالیه. بازی ها عالین و در سطح بالا. کارگردانی کاران جوهر واقعا قابل ستایشه. انتخاب بازیگر توی فیلم عالیه. هیچکس بنظرم بهتر توی بالیوود نمیتونست این نقش هارو ایفا کنه. موضوع درسته خیانت هست ولی درمورد سرنوشت هم هست. خود Dev هم میگه که ایکاش این سرنوشت اینجور نوشته نمیشد که قلبهایی برای به تحقق پیوستنش شکسته بشه ولی سرنوشت، سرنوشته.

نمایش اسپویل
۴ بهمن ۱۳۹۹ ۱۴:۱۲

وقتی که سنم کم بود، این فیلم رو دیدم ولی هیچ درکی از اتفاقاتی که میفتاد نداشتم .. بزرگتر که شدم دوباره دیدمش ، بی نظیر بود یه پا سینماس خود این فیلم و آهنگاش .. با دیدنش متوجه میشید که چرا تمام بازیگران این فیلم به ستاره های نه فقط بالیوود بلکه تمام دنیا بدل شدن و هنوزم هستن (این جمله یکی از منتقدین سرشناس فیلم بوده) کارن جوهر که معروفه به سنت شکنی در سینمای هند، با این فیلم زد رو دست تمام هندی بازا و فیلمی رو اونم با موضوع «خیانت» که تا اون زمان حتی اسمشم جرأت نمی کرد هیچ هندی ای بیاره، روانه سینماها کرد و کلی هم هجمه بهش وارد شد! ولی امروز همونا که بهش می توپیدن، به شدت به خاطر جرأت و شهامت مطرح کردن این مسئله تابو شده در سینمای هند تحسینش می کنن و هر چه که سینمای هند تا امروز داره رو به نوعی مدیون او و زحماتش می دونن شاید برخی خرده بگیرن به فیلم که داره خیانت رو خوب جلوه میده، اما اینجا قرار نیست خیانت درست یا غلط نشون داده بشه، بلکه در واقع می خواد علتش رو ریشه یابی و تحلیل کنه که چرا در اکثر روابط زناشویی این اتفاق میفته؟ چیزی که کارن جوهر سال ۲۰۰۶ به سینمای هند و جهان ارائه کرد، امروز می بینیم که بسیار فراگیر شده و خود مردم هم شاید فکر نمی کردن تا این حد به مسئله جدی و حتی دلیل اصلی بسیاری از جدایی ها تبدیل بشه! بی اغراق باید گفت در یک جمله : شاهکاری هست این فیلم که نمونش دیگه هرگز نمیاد .. پس ببینیدش، باهاش عاشق بشید و عشق رو تجربه کنید اما از دریچه نگاه و نوع روایتی متفاوت .. ❤️

نمایش اسپویل
۲۳ شهریور ۱۳۹۹ ۰۸:۱۵

بنظرم ساخت همچین موضوعاتی برای فیلم کار اشتباهیه.خیانت تو همه جای دنیا کار اشتباهیه و اگر بخوای اسم عشق روش بذاری بنظرم چیزی جز توجیح نمیتونه باشه.

نمایش اسپویل