دانلود فیلم Babel 2006 (بابل) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Babel 2006

بابل

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ ۱۶:۴۹

    اضافه شدن انکود جدید

    KRaLiMaRKo

  • ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ ۲۲:۲۷

    اضافه شدن انکود جدید

    SARTRE

فارسی

English

در یکی از روستاهای مراکش، پدر خانواده برای دور کردن شغالها از گله، اسلحه‌ای خریداری کرده و آن را به پسرانش می‌دهد. این دو برادر بر سر دقت تیراندازی و بُرد نهایی اسلحه مشاجره می‌کنند و پسر کوچکتر یعنی «یوسف»، اتوبوسی که حامل توریستها است و در فاصله‌ای دور از آنها قرار دارد را هدف قرار می‌دهد و همین موضوع، ابعاد وسیعی از اتفاقات بعدی را رقم می‌زند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲ مهر ۱۴۰۲ ۱۳:۰۰

قبل دیدن این فیلم من فقط با موسیقی متن شاهکار اش اشنا بودم و اصلااااا نمیدونستم داستان فیلم چیه و حتی سبک اش دقیقا چیه. خیلی خوشم اومد. بازی ها خوب بود، داستان جذاب و تکان دهنده و زیبا بود. موسیقی هم ک دیگه معلومه چ طوره. ۹ از ۱۰.

نمایش اسپویل
۲۴ بهمن ۱۴۰۱ ۱۹:۰۳

فیلم در چند داستان هم زمان جلو میره و شما تو ۲ ساعت با همه این داستان ها و شخصیت ها ارتباط میگیری و دقیقا کارگردان شمارو به اوج هر داستانی دعوت میکنه تا از ریتم تند فیلم عقب نمونید اینکه داستان ها چه جوری با موزیک متن شاهکار به هم وصل میشه یکی دیگه از پوینت مثبت این فیلمه فیلمه درخشانیه که خیلی بهش بها داده نشده ۹/۱۰

نمایش اسپویل
۲ تیر ۱۴۰۱ ۰۲:۳۴

جالب نیست ریتم کندی داره من خوشم نیومد اما نمیشه راجب موسیقی شاهکارش و پایان قشنگش حرفی نزد

نمایش اسپویل
۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۲۳:۰۹

در مجموع فیلم خوبیه گرچه مشکلاتی چون کند بودن ضرباهنگ و لجام گسیخته بودن در روایت در دقایق زیادی از فیلم رو داراست.... به نظرم از عشق سگی لایق نمره پایین تر و از 21 گرم لایق نمره بالا تریه.... نام بابل رو به خاطر روایتی از انجیل انتخاب کردن که شایسته ترین نام برای این فیلمه.... در بابل در واقع ما 4 داستان داریم در جغرافیایی پراکنده شامل مراکش، ژاپن، مکزیک و بخش کوچکی هم در آمریکا.... فیلمساز به خوبی فرهنگ ها و سنت های ملل ها رو به تصویر اوورده و دغدغه ی اصلی فیلمساز برای این فیلم عدم درک مردمان ملت های مختلف و تفاوت فرهنگیست.... فیلم همچنین به نگاه از بالا به پایین آمریکایی ها به ملل های خصوصا جهان سوم، مسئله مهاجران غیرقانونی در آمریکا و مشکلاتی که اونها برای اقامت در این کشور باهاشون روبرو هستند و همینطور معضلات افراد کر و لال برای برقراری ارتباط با دیگران میپردازه.... به تصویر کشیدن تضادها و تناقضات از سوی فیلمساز بسیار ستودنیست، برای نمونه در این فیلم نشون داده میشه یه شهروند آمریکایی دچار وسواس به شهروندان جهان سومه ولی در حالی که بین مرگ و زندگی قرار گرفته همون شهروندان بادیه نشین جهان سومی به دادش میرسن در حالی که هموطنهاش فقط به فکر منافع خودشون بودن.... همچنین در سکانس های ژاپن فیلمساز به خوبی جامعه ای که اصالتشو در راه مدرنیته شدن از دست داده رو به تصویر میکشه که افراد در این جامعه منزوی و افسرده هستند و در برقراری ارتباط راحت با دیگر افراد عاجزند.... نمره ی من به این فیلم 7.8 از 10.

نمایش اسپویل
۱۴ اسفند ۱۴۰۰ ۱۶:۴۶

#SIR : فیلم BABEL یکی از بهترین فیلمها برای درک انسانیت و انسان و تفاوت های ملی قومی فرهنگی دینی و هرچی که بگیه واقعا عالیه حتما توصیه میشه موسیقی متن هم بی نظیر ... نمره منم به این فیلم 10 از 10

نمایش اسپویل
بیشتر