دانلود فیلم The Fountain 2006 (چشمه) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

The Fountain 2006

چشمه

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۱۵ دی ۱۴۰۱ ۲۲:۲۷

    اضافه شدن انکود جدید

    RARBG, x0r

  • ۰۸ مهر ۱۴۰۱ ۱۵:۴۲

    اضافه شدن کیفیت جدید

    BluRay REMUX

فارسی

English

تلاش هزار ساله ی مردی (جکمن) برای نجات زندگی زنی (وایس) که دوست دارد؛ در هیئت یک فاتح اسپانیایی قرن شانزدهمی، یک دانشمند در زمان حال و یک فضانورد در قرن بیست و ششم.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۸ دی ۱۴۰۲ ۱۹:۴۸

خدا شاهده مثل این فیلم تا الان ندیدم. همین الان که کامنت میزارم برای بار چندم میخوام دانلود کنم ببینم. پر از نکات عمیق فلسفی هست و موسیقی بسیار شاهکاری هم داره. خواهشا دوستانی که این فیلم رو دیدن اگر فیلمی شبیه بهش میشناسن معرفی کنن.

نمایش اسپویل
۱۴ دی ۱۴۰۱ ۰۸:۳۳

یکی از نظریه های داستان رو که خیلی دوست داشتم، جایی بود که پسر گفته بود: اگر پدر من رو همین جوری به خاک بسپارن، میمیره.. (حتی روحش)

نمایش اسپویل
۱۶ مهر ۱۴۰۱ ۲۱:۵۷

هر وقت براتون سوال شد چرا نباید درگیر نمره راتن و متا باشید یا اگر دوستی دارید که تازه وارد دنیای سینما شده و خیلی درگیر نمراته؛ این فیلم رو پخش کنید. شاهکار بی‌بدیل آرونوفسکی عالی برای مخاطب عام. در عین حال عالی برای سوررئالیست‌های حرفه‌ای. کمال هنر و فیلمسازی. آنچه سینما باید باشد. تعظیم و درود مقابل استاد که هر بار مغز رو حیرت‌زده می‌کنن. پر شده از نماد، استعاره، فلسفه و حتی یک گره عجیب و تکرار نشدی بین سوررئالیسم و اگزیستانسیالیسم داره. اصلاً بیخیال! درگیر مکاتب نشید. چه از ادبیات و مکاتب سر در میارین و چه صرفاً به عشق سینما سراغ فیلم اومدید؛ قراره هردو لذت ببرید. شاید اشک بریزید. معنای تصویری و عینی هنر هفتم ۹.۵ از ۱۰

نمایش اسپویل
۲۹ اسفند ۱۴۰۰ ۱۱:۴۴

زندگی من رو دگرگون کرد... فوق العاده عمیق هست و توصیه میکنم با یک با دیدن رها نکنیدش...

نمایش اسپویل
۱۶ شهریور ۱۴۰۰ ۱۹:۳۷

شاهکار خالص آقای آرونوفسکی از کارهای تخصصی این کارگردان ماهر بازی با روح بیننده ست بازی الن برستین رو شخصا بهترین بازیگری این فیلم می دونم 9/5 از 10

نمایش اسپویل
بیشتر