دانلود فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them 2016 (جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Fantastic Beasts and Where to Find Them 2016

جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ ۲۲:۳۸

    اضافه شدن کیفیت جدید

    4K SPHD

  • ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ ۲۲:۳۷

    اضافه شدن انکود جدید

    SPRiNTER, RARBG, x0r

فارسی

English

داستان نویسنده ای بنام "نیوت اسکامندر" که در جامعه ای مخفی در شهر نیویورک فعالیت دارد. این جامعه از جادوگران و ساحرانی تشکیل شده که هفتاد سال قبل از وقایع هری پاتر در آن مکان فعالیت داشتند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲ شهریور ۱۴۰۱ ۱۶:۱۳

خیلی خوشگل بود ❤✨

نمایش اسپویل
۱۹ شهریور ۱۴۰۰ ۱۸:۵۵

قشنگه سرگرم‌کننده هست

نمایش اسپویل
۲۰ دی ۱۳۹۸ ۱۴:۵۶

گروه جلوه‌های ویژۀ «جانوران شگفت‌انگیز» گرچه در زمینه‌ی طراحی حیوانات نیوت که از تکه گیاهی گروت‌مانند شروع می‌شوند و تا سموری عاشق طلا و جواهر و کرگدنی با مغزی درخشان ادامه دارند کار خوبی انجام داده‌اند، اما در زمینه‌ی طراحی نیویورک دهه‌ی ۲۰ خیلی مصنوعی ظاهر شده‌اند. تمام اینها به نبرد نهایی بدی ختم می‌شود. جایی که خلاقیت و فکر در طراحی اکشن، جای خودش را به فرو کردن یک سری جلوه‌های ویژه‌ی سرگیجه‌آور و خرابی‌های غول‌پیکر در صورت تماشاگر می‌دهد. این موضوع به علاوه‌ی تدوین شتاب‌زده‌ی فیلم، کاری کرده تا صحنه‌های اکشن به ملغمه‌ی نامفهومی از انفجارها و تخریب‌ها و سروصداهای عصبی‌کننده و آدم‌هایی که بی‌وقفه در حال غیب شدن و ظاهر شدن هستند منجر شود که هیچ بویی از اکشن‌های جادویی سری اصلی که همیشه یکی از نکات منحصربه‌فردشان بود نبرده‌اند. اگر سازندگان فقط روی ماجراهای نیوت و کیفش تمرکز می‌کردند و درست مثل سری اصلی جز به جز دیگر قطعات داستان را در حایشه‌های این قسمت و دنباله‌های بعدی معرفی می‌کردند، مطمئنا «جانوران شگفت‌انگیز» این پتانسیل را داشت که کیف‌مان را کوک کند. اما اگر سری «هری پاتر» نمونه‌ی فوق‌العاده‌ای از آغاز یک فرانچایز بود، «جانوران شگفت‌انگیز» نمونه‌ی بدی از پیش‌درآمدسازی است.

نمایش اسپویل
۷ آبان ۱۳۹۷ ۱۹:۰۹

پععععع پدر ما رو در آوردن کی قسمت دومش میاد پس ؟

نمایش اسپویل
۳ آبان ۱۳۹۷ ۰۱:۵۲

آخ که چقدر منتظر قسمت دوم این مجموعه ام !!!!! گریندل والد بیاد عجب گرد و خاکی به پا می کنهههه

نمایش اسپویل
بیشتر