دانلود فیلم Arrival 2016 (ورود) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Arrival 2016

ورود

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۰۵ فروردین ۱۴۰۳ ۱۶:۲۸

    اضافه شدن پخش آنلاین

    به روز رسانی شد

  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ ۱۷:۱۹

    اضافه شدن کیفیت جدید

    4K CtrlHD

فارسی

English

داستان یک متخصص زبان و لهجه های مختلف که به تازگی توسط ارتش استخدام شده تا ارتباطاتی را که از بیگانگان دریافت می کنند ترجمه کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۴ فروردین ۱۴۰۳ ۲۳:۰۷

موسیقی و فیلم واقعا خوب بود ، بااینکه میتونست کمی بیشتر به جزئیات بپردازه ولی ۸/۵ از۱۰ رو میگیره

نمایش اسپویل
۱۸ خرداد ۱۴۰۲ ۱۷:۲۷

من اگر این فیلم رو همون 2016 میدیدم یا اصلا بازی امی ادامز و جرمی رنر رو در فیلم های دنیای دیسی یا مارول نمیدیدم این فیلم برام انقدر روند کند و حوصله سر بر نمیداشت . فیلم رو تیکه تیکه دیدم چون پبا تمام نبوغ و خلاقیتی که به خرج داده شده که البته قابل تحسین هست با بی میلی فیلم رو تا وسطش نگاه کردم که خیلی بیش از زمان فیلم طول کشید . اینجاست که اهمیت کاراکتر و کلاسی که بازیگر از خودش خلق میکنه اهمیت پیدا میکنه ، جرمی رنر وقتی درفیلم The Hurt Locker بازی کرد برای خودش کاراکتر و شخصیتی والا درسینما خلق کرد و بازی در فیلم های ابر قهرمانی اون رو به باد داد . وقتی شما فیلمی رو نگاه میکنید فارق از اینکه چقدر بازی ها خوب باشه همیشه با یک پیش زمینه ذهنی از بازی ها که بازیگران انجام دادن به طور ناخود اگاه به فیلم نگاه خواهید کرد ، خیلی باید بازی قوی باشه تا بازیگر بتونه اون تصور قبلی رو در ذهن شما بشکنه تا تصویر و جایگاهی والا تر و متفاوت تر از خودش رو در تصور شما ایجاد کنه . بیخود نیست که بعضی از پیشکسوت های سینما به ستاره های نو ظهور توصیه میکنند که در فیلم های ابر قهرمانی بازی نکنند چون فرصت خلاقیت در اجرای نقش و رشد یافتن شخصیت بازیگر رو در فیلم هایی که فقط وابسته به جلوه های ویژه هست خواهد گرفت .فیلم ، کارگردانی ، فیلم نامه و ارجاعات علمی و جلو های ویژه عالی بود خیلی خلاقیت میخواد که شما دنیایی جدید رو از هیچ بنا کنید که مستلزم این هست که کارگردان و فیلم نامه نویس با علم اشنا باشند و ازون ارزشمند تر تبدیل داستان به تصویری هست که قبلا هیچکس ندیده ولی وقتی بازیگران تصویر خودشون رو در ذهن مخاطب خراب کردن فایده ای نداره . شباهت داستان من با داستان این فیلم هم این هست که مثل موجودات فضایی من هم از اینده اومدم و فیلم سال2016 از گذشته رو دارم در سال 2023 میبینم ، کاش میشد من هم به این بازیگران پیام بدم در فیلم ها ابر فرمانی غرق نشید چون نه تنها کارکتر حرفه ای خودتون رو از بین میبرید بلکه به کل یک مجموعه فیلم سازی خلاق و محصول عالیش رو گند میزنید و مجبورید در همون منجلاب فیلم های ابر قهرمانی دوزاری بمونید . این کمکی بود که من میتونستم به اونها در سال 2016 بکنم و ایجاد یک ذهنیت عالی خدمتی بود که اونها میتونستن در سال2023 به تماشاگرانشون بکنن.فیلم ارزش دو بار دیدن رو داره ، 9 لز 10 امتیاز من به خاطر خلاقیتی قابل تقدیری بود که در فیلم به کار گرفته شده .

نمایش اسپویل
۱۷ مهر ۱۴۰۱ ۲۳:۳۶

بار اول که می‌بینید زیبا و گنگه‌. بار دوم دل انگیز و قابل درکه. بار سوم به نبوغ و هنرش پی می‌برید و جلوش تعظیم می‌کنید. ۹ از ۱۰

نمایش اسپویل
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۰۴:۵۸

به جز نیم ساعت اول و ده دقیقه اخر چیزی برای گفتن نداره یا اگرم داره نتونسته خوب فیلم رو در بیاره .موسیقی متن زیبا و دلهره اوری داره و بازی ایمی ادامز که فوق العادست.

نمایش اسپویل
۲۵ آبان ۱۴۰۰ ۱۵:۰۲

بعد از پنج بار دیدن فیلم نمیدونم باید اینو بگم یا نه. این فیلم میتونه باب سلیقه خیلی ها نباشه که طبیعیه. ولی کسی که به این فیلم بگه بد و نتونه حرف فیلم رو بفهمه ضریب هوشی نسبتا پایینی داره.

نمایش اسپویل
بیشتر