دانلود فیلم Shaun of the Dead 2004 (شاونِ مرگ) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Shaun of the Dead 2004

شاونِ مرگ

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۱۷ دی ۱۴۰۲ ۱۹:۱۷

    اضافه شدن انکود جدید

    BeiTai, LAMA, x0r

  • ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۲:۴۶

    اضافه شدن انکود جدید

    afm72

فارسی

English

شان 29 سال دارد و یک زندگی کسل کننده را ازسرمی گذراند. لیز، نامزدش وی را ترک کرده و مادرش با مردی ازدواج کرده که وی او را دوست ندارد. او با اد، دوست وفادارش زندگی می کند. شان می خواهد زندگیش را درست کند تا لیز را بازگرداند. ناگهان مردگان از گور برمی خیزند و مثل زامبی‌ها شروع می کنند به آدم خواری. شان با کمک اد برای نجات مادرش و لیز می شتابد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۲۳:۱۶

این فیلم در ژانر spoof یا comedy فیلمای ژنر زامبی ساخته شده. طنزش نسبت به فیلم های معروف parody آمریکایی مثل 3 سری Naked gun یا 5 سری scary movie و... متفاوت هست. اگه واقعا این ژانر و دوست دارین نگاه کنید ولی اگه فقط میخواین بخندین که طنز این فیلم نا امیدتون میکنه و خوشتون نمیاد. من 3 بار این فیلم دیدم به نظرم با فیلم های parody یا spoof آمریکایی خیلی فرق داره ولی به نظر من تغییر تو ژانر همیشه بد نیست. فیلم متفاوتیه از نظر طنز spoof یا parody ولی من خوشم اومد.

نمایش اسپویل
۲ مرداد ۱۴۰۱ ۰۸:۲۸

«Shaun of the Dead» در زمان خودش یکی از فیلم‌های متفاوت این ژانر بود و تم کمدی آن فضای تکراری دنیای زامبی‌ها را تغییر داد. یکی از اولین فیلم‌هایی بود که هم رمانتیک بود، هم زامبی داشت و هم کمدی بود. این فیلم یکی از متفاوت‌ترین فیلم‌های زامبی‌محور بود و خب البته ذائقه‌ی همه، از جمله خود من، با این ایده جور در نمی‌آید. از مشخصه‌های کارگردانی «ادگار رایت»، کات‌های سریع، ریتم بالای فیلم و شوخی او با روندهای سنتی سینما است. به طوری که در این فیلم به خوبی می‌بینیم که چطور او ژانر ترسناک و زیرژانر زامبی را به بازی می‌گیرد. نیمه‌ی اول فیلم به شیوه‌ای پیش می‌رود که متوجه گذر زمان نمی‌شویم ولی در نیمه‌ی دوم فیلم، زمانی که «شاون» و دوستانش در بار «وینچستر» جمع می‌شوند، کمی گفت‌وگوهای طولانی که برخلاف ریتم فیلم و همچنین هدف فیلم است، فیلم را از ریتم می‌اندازد. نحوه‌ی کشتن اولین زامبی توسط «اد» و «شاون» و همچنین سلاح‌هایی که به کار می‌گیرند، خونسردی «اد»، مخصوصاً سکانسی که موبایلش زنگ می‌خورد، همگی نشان از این دارد که فیلم نمی‌خواهد جدی باشد و همان بهتر که نبود.

نمایش اسپویل
۳۱ فروردین ۱۴۰۱ ۰۱:۱۳

خیلی مزخرف بود حیف وقتی که براش گذاشتم اههههههههههههههههههههههههههههه

نمایش اسپویل
۲۳ آذر ۱۴۰۰ ۱۱:۱۲

توصیه نمیشه برای دیدن . با ندیدنش چیزی رو از دست ندادید . 5 از 10

نمایش اسپویل
۲۰ تیر ۱۴۰۰ ۱۶:۳۲

به شخصه خیلی باهاش حال میکنم

نمایش اسپویل
بیشتر