دانلود فیلم 21 Grams 2003 (۲۱ گرم) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

21 Grams 2003

۲۱ گرم

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۱۵ آبان ۱۴۰۲ ۲۰:۵۰

    اضافه شدن انکود جدید

    BeiTai

  • ۱۴ دی ۱۴۰۱ ۲۲:۴۸

    اضافه شدن انکود جدید

    RARBG, x0r

فارسی

English

یک حادثه ی عجیب باعث می شود یک ریاضیدان بیمار، مادری عزادار و یک خلافکار سابق گرد هم جمع شوند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱ مرداد ۱۴۰۲ ۱۹:۲۵

چقدر غم چقدر غم ....

نمایش اسپویل
۳۱ تیر ۱۴۰۱ ۱۸:۱۳

موضوع، بازی‌ها،‌ موسیقی، مدل پردازش داستان، همه از کیفیت بالایی برخوردار هستن.

نمایش اسپویل
۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۰۴:۱۲

به نظرم به فیلم عشق سگی نمیرسید به دلیل اینکه نیم ساعت اول فیلم به شدت کند بود و تو ذوق میزد و رفته رفته فیلم جون گرفت و هر چه به پایان نزدیک تر میشدیم رغبت من مخاطب برای دیدن پایان فیلم بیشتر و بیشتر میشد.... باز هم به مانند فیلم عشق سگی تصادف نقطه برخورد آدم های قصه به همدیگست، البته در عشق سگی سه کاراکتر اصلی با هم چشم تو چشم نشدن و دیالوگی بینشون رد و بدل نشد برخلاف این فیلم که کاراکترهای اصلی به هم برخورد کردن.... فیلم عشق سگی بسیار جهان شمول تر و پرمفهوم تر بود اما این دلیل نمیشه بگم این فیلم بد بوده، این فیلم هم نسبتا خوب بوده.... در ابتدای داستان تصاویر پازل بسیار ناهمگون و به هم ریخته بود و هر چی جلوتر رفتیم بسیار ماهرانه پازل ها به هم وصل شدن و در نتیجه فیلمی موفق رو شاهد بودیم.... برخی حوادث درون فیلم به طور همزمان اتفاق افتاده و نشون دادن اتفاقات همزمان درون فیلم با روایت خطی غیرممکن بود دوستان به این نکته توجه کنید، اگر اینطور نبود داستان فیلم ساده در میومد و یه فیلم سطحی رو میدیدیم.... در یک مورد با انتقاد یکی از کاربرهای زیر موافقم وقتی طرف شوهر و دو تا دخترتو در تصادف میکشه و فرار میکنه معمولا فرد داغدار اوایل مصیبت خشمش از بانی و مسبب حادثه بیشتره تا جلوتر که به دردش عادت میکنه.... بازی ها هم بسیار خوب بود، بنیسیو دل تورو و نائومی واتس فوق العاده بودن.... نمره ی من به این فیلم 7.7 از 10.

نمایش اسپویل
۳۱ تیر ۱۴۰۱ ۲۰:۵۸

منظورم شوکش نبود منظورم جنبه انتقام بود

نمایش اسپویل
۳۱ تیر ۱۴۰۱ ۱۸:۰۰

گاهی شوک باعث انفعال می‌شه، و فرد شوک‌زده با خلا و توقف احساسات روبرو می‌شه، مثل برخی آدم‌ها که وقتی با داغ عزیزی روبرو می‌شن، گریه نمی‌کنند.

نمایش اسپویل
۱۶ شهریور ۱۴۰۰ ۰۵:۵۸

با این نحوه روایت، مشت کارگردان خیلی زود برای بیننده باز می‌شه و خیلی از جاهای فیلم در ادامه تکراری به نظر میاد! دوربین خوبی هم نداره. مفهوم ۲۱ گرم هم اصلا تو فیلم نیست. به نظرم اصلا فیلم تاثیرگذار و مهمی نیست.

نمایش اسپویل
۶ فروردین ۱۴۰۰ ۰۳:۲۵

به شدت عاشق فیلمای غیر خطیه ایناریتو ام. به نظرم یکی از استادای و خبره ترین هاس تو این سبک از فیلم ساختن.

نمایش اسپویل
بیشتر